Leafboy77 te koop gevraagt

Moderator: Moderators

Plaats reactie
baakman
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 apr 2010 20:44
Locatie: Apeldoorn

Leafboy77 te koop gevraagt

Bericht door baakman »

Ik wil met mijn Mach3 besturing over gaan van LPT naar USB en wil dit doen met een leafboy77 kaart voor 4 assen.
voor dat ik deze via de reguliere weg ga bestellen is er misschien een forumlid dat zoiets nog op de plank heeft liggen en er vanaf wil, laat het maar weten.

Vriendelijke groet,
Will
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Leafboy77 te koop gevraagt

Bericht door benkr »

Dat heb ik een week of twee geleden ook gevraagd, nul respons.
Ik zit er nu sterk aan te denken om over te stappen op de Pokeys57 CNC, kan alles wat de Leafboy ook kan + nog veel meer. En is bovendien nog goedkoper ook.
baakman
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 apr 2010 20:44
Locatie: Apeldoorn

Re: Leafboy77 te koop gevraagt

Bericht door baakman »

Beste Ben,
Mijn probleem is dat ik geen enkel inzicht heb in digitale techniek en daardoor niet in staat ben om zoiets goed werkend te krijgen.
Ik heb wel iemand die met een leafboy77 een machine draaiend heeft gekregen en dat kan ik als voorbeeld gebruiken
maar als jij zegt dat het redelijk simpel is dan wil ik de gok wel nemen.
Vriendelijke groet,
Will (frequentie regelaars)
Richardoe
Donateur
Berichten: 72
Lid geworden op: 30 aug 2015 22:08
Locatie: Omg. Groningen
Contacteer:

Re: Leafboy77 te koop gevraagt

Bericht door Richardoe »

Het is even zoeken, maar uiteindelijk als je 1 keer snapt wat het idee is vond ik het meevallen. Ik gebruik pokeys57cnc in combinatie met Mach4.

Het verschil zit er vooral in dat je een deel in de plugin instellingen moet doen en een deel gewoon in Mach en dat kost in het begin even wat zoeken.

en dat alles voor de opensource CNC
Gebruikersavatar
huckshooter
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jan 2010 15:37
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Leafboy77 te koop gevraagt

Bericht door huckshooter »

baakman schreef:Ik wil met mijn Mach3 besturing over gaan van LPT naar USB en wil dit doen met een leafboy77 kaart voor 4 assen.
voor dat ik deze via de reguliere weg ga bestellen is er misschien een forumlid dat zoiets nog op de plank heeft liggen en er vanaf wil, laat het maar weten.

Vriendelijke groet,
Will
Kijk eens op Ebay worden regelmatig aangeboden ook voor 4 assen
A Man Without a Gun is a Subject, A Man With a Gun is a Citizen
Plaats reactie