Tafelboormachine Cincinatie NET 2000

Moderator: Moderators

Plaats reactie
khoa
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 nov 2014 08:05
Locatie: Liedekerke
Contacteer:

Tafelboormachine Cincinatie NET 2000

Bericht door khoa »

Beste,
Ik ben opzoek naar info en gebruik ervaring onder forum leden over de tafelboormachine Cincinati NET 200, ben rond gesnuffeld op net maar vind niet veel info over, alles suggestie is welkom.
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
johan jorez
Berichten: 391
Lid geworden op: 22 jan 2010 20:26
Locatie: waregem (belgie)
Contacteer:

Re: Tafelboormachine Cincinatie NET 2000

Bericht door johan jorez »

leg je oor hier eens te luisteren , of email hen
http://mcspt.com/
One machine can do the work of fifty ordinary men. No machine can do the work of one extraordinary man.
Robbie
Berichten: 198
Lid geworden op: 20 sep 2011 21:44
Locatie: Haarlem

Re: Tafelboormachine Cincinatie NET 2000

Bericht door Robbie »

Hallo Khoa,

Ik heb geen gegevens over die machine, maar ben 9 jaar groepschef geweest van de verspaningsafdeling bij een spoorweg revisiebedrijf in Haarlem en daar hadden we ongeveer net zo'n modelletje Cincinnati boormachine die dagelijks werd gebruikt en hij werd niet gespaard, prima machines en vergelijkbaar met Duitse kwaliteit. Volgens mij werden die boormachines in Frankrijk gebouwd, Cincinnati had in zijn glorietijd wel tientallen fabrieken over de hele wereld waar van centerloze slijpmachines tot profilers voor de vliegtuigindustrie werden gebouwd, was een heel betrouwbaar product en super degelijk. Kijk voor de grap eens op internet naar Cincinnati hydrotel dat is een freesmachine met hydraulische besturing van voordat CNC kwam, dus duidelijk geen hobbymachines.

Groet,m
Rob.
Robbie
Berichten: 198
Lid geworden op: 20 sep 2011 21:44
Locatie: Haarlem

Re: Tafelboormachine Cincinatie NET 2000

Bericht door Robbie »

Hallo Khoa,

Als nieuweling heb je een vraag gesteld en daarna van 2 forumleden antwoord gekregen, het is bijna een week verder en we zien geen reactie van je. Ik als forum lid wil graag weten of mijn reactie leesbaar en bruikbaar was, want dan kan ik rekening houden met het commentaar. Als er geen reactie komt, krijg ik de neiging om maar niet meer te reageren op nieuwe vragen en zo zou een forum kunnen "opdrogen" als iedereen vragen van nieuwelingen gaat negeren. De boodschap is dus..laat even (kort) weten of je er wat aan had.

groet,
Rob.
khoa
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 nov 2014 08:05
Locatie: Liedekerke
Contacteer:

Re: Tafelboormachine Cincinatie NET 2000

Bericht door khoa »

Beste,
Bedankt jullie voor de info, ondertussen heb ik wat meer info gevonden op de Franstalig forum .
Nogmaals bedankt
Mvg Khoa
Plaats reactie