Deze afbeeldingen over het wegvallen van de kolommen:
Op de PC:
Gallerij Link (image tag)
Op de Tablet
Op de Telefoon:
Moderator: Moderators
Gedaan, maar blijft hetzelfde:phpBBservice.nl schreef: ↑11 jan 2018 13:11Als het goed is zou het slotje van ssl niet meer rood moeten zijn, wellicht is het nodig even de browser cache te legen dmv CTRL F5
Ik weet niet of het het zozeer om plekje wisselen gaat. Je hoort mij ook niet zeggen dat ik de vorige versie van het forum slecht of minder goed vond. En de bank en de TV mogen wat mij betreft wel op hun plek blijven staan, maar een keer een andere bank of TV vind ik persoonlijk wel fijn.
OepsBreaker schreef: ↑11 jan 2018 13:48Gedaan, maar blijft hetzelfde:phpBBservice.nl schreef: ↑11 jan 2018 13:11Als het goed is zou het slotje van ssl niet meer rood moeten zijn, wellicht is het nodig even de browser cache te legen dmv CTRL F5
Gallerij Link
Gallerij Link
Ik heb helaas geen idee, de gallerij modificatie is overgenomen door een andere auteur die er een extensie van gemaakt heeft, De beheerder van dit forum zou dit kunnen voorleggen in het support topic van phpbb.com op: https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... ry/supportBreaker schreef: ↑11 jan 2018 13:26Upload gaat goed. Als ik de album of image button gebruik komt er alleen een tag te staan, geen popup waar de afbeeldingen gekozen kunnen worden.
Deze afbeeldingen over het wegvallen van de kolommen:
Op de PC:
Gallerij Link (image tag)
Op de Tablet
(album tag)
Op de Telefoon:
(img tag)
Het is nu goed
Weet het ook niet, kan nu alleen bijvoegen in de post als ik eerst het nummer opzoek in de galerij en dan de tag met nummer toevoeg. Ze zijn dan in thumbnail formaat en moet vervolgens nog twee stappen doen om de foto groot te zien.
Althans, eerder wel.
Zo doe ik het nu:
Code: Selecteer alles
[image]16185[/image]