Koelmiddel kca

Op verzoek kan iedereen die iets wil laten zien dat te maken heeft met alles wat met cnc-techniek te maken heeft .
Maar!!!: foto's mogen maximaal 640 x 480 zijn. Zo komen de foto`s er goed op en raakt de surfer niet gauw vol.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
GZalm
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jun 2017 21:12

Koelmiddel kca

Bericht door GZalm »

Beste CNC-ers!

Ik ben opzoek naar een afvalverwerkingsbedrijf dat mijn oude koelmiddel (300 Liter) kan verwerken.
Heeft iemand ervaring met een goed en goedkoop afvalverwerkingsbedrijf in Nederland/Utrecht?
Momenteel heb ik het in jerrycans zitten.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Koelmiddel kca

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Dan zul je naar http://www.remondisnederland.nl/nl/vest ... tenvoorde/ toe moeten.
Ze hebben vestigingen door heel nederland, maar die doen allemaal geen chemisch afval, maakt ook niet uit ze rijden standaard met een vrachtwagen het land door.
Er moet heel wat papierwerk gedaan worden, je krijgt een afvalstroom nummer enz. Dan kan er achteraf aangetoond worden waar de boel gebleven is. En zijn ze niet de klos als het onverhoopt toch een ander eng goedje is wat duistere lieden tegenwoordig her en der achterlaten.
Het was bij mij €0.73 per kg , onder de 200 kg komt er nog extra transport en behandelingskosten bij (€52.-)

Ik had meerdere namen, maar die bleken uiteindelijk bij dezelfde firma te horen, wat niet wil zeggen dat er geen andere spelers in deze markt zijn.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Plaats reactie