Nieuw machientje.. (non CNC)

Op verzoek kan iedereen die iets wil laten zien dat te maken heeft met alles wat met cnc-techniek te maken heeft .
Maar!!!: foto's mogen maximaal 640 x 480 zijn. Zo komen de foto`s er goed op en raakt de surfer niet gauw vol.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
jimbo
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 jan 2013 22:36
Locatie: Anderlecht
Contacteer:

Re: Nieuw machientje.. (non CNC)

Bericht door jimbo »

Hallo allemaal,

Even positief inbreken op deze thread
1) ongeloofelijk wat hier gemaakt wordt
2) audiomaniacs : je bezig gehoord op vorige CNC dag : super prg ! Kees : gvd dat is wat anders dan die schuifmaat !
3 ) geweldige feedback !
4) da's waarom 's avonds het forum lezen zo geweldig is.

Da's een super positieve noot : mag dit even ?
Groeten en tot op de CNC dag

Jim (vreselijke CNC amateur)
Laatst gewijzigd door jimbo op 02 okt 2015 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13372
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Nieuw machientje.. (non CNC)

Bericht door Arie Kabaalstra »

Tuurlijk mag dat..

Ik bouw met mijn CNC machines een machine die Ik NIET CNC wil gaan gebruiken.. maar een aantal mensen.. waaronder Kees vond dat toch niet kunnen.. een Handbediende machine maken met je CNC machine.. :lol:

Toen ik het aanbrengen van Guilloché noemde..begon Kees programmaatjes te maken.. 't is wel duidelijk dat ie een goed programmeur is...

dat alles doet zich in mijn hoofd eenbeeld vormen van een CNC-Guilloché Machiné..
Ik bedenk me nu... als ik nou eens... Ik heb een tweede Emco Compact 5CNC bijna bedrijfsklaar... en ik heb een 4de as... als ik nou eens die vierde as op de slede van die draaibank zet?.. en een fineliner in de klauwplaat?.. dan kan ik de code zo testen. met een machine die in 5 minuutjes klaar is.. :)
Plaats reactie