Hellup!

Bij vragen en moeilijkheden over het forum kunnen jullie die hier kwijt.

Moderator: Moderators

martbrinkhuis
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:04
Locatie: nijmegen

Hellup!

Bericht door martbrinkhuis »

Goedendag liefhebbers, Ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw in de cnc scene. Maar ik heb een kant en klare cnc plasmatafel gekocht van 1500mm bij 1500mm met een S-Plasma 85 van Stamos Germany. Echter ik ben een echte leek en krijg er dus geen beweging in. Het hoort te werken met de bijbehorende desktop pc met Linux en als software onder andere " sheetcam TNG" en " plasma THC" Ben dus op zoek naar praktische hulp om mij in ieder geval op gang te helpen. Hoeft uiteraard niet voor niks maar zit met de handen in het haar en word er een beetje chagrijnig van dat ik een machine heb gekocht, door mijzelf werkend gezien en ik hem niet een de gang krijg.
martbrinkhuis
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:04
Locatie: nijmegen

Re: Hellup!

Bericht door martbrinkhuis »

o ja, bellen kan ook 0614603296 Gr, Mart, Nijmegen.
K.J.
Berichten: 252
Lid geworden op: 25 okt 2013 13:29
Locatie: Omgeving Zwolle
Contacteer:

Re: Hellup!

Bericht door K.J. »

Dan kun je proberen contact op te nemen met je verkoper/dealer.

En persoonlijk vind ik je topic titel niet echt professioneel.
martbrinkhuis
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:04
Locatie: nijmegen

Re: Hellup!

Bericht door martbrinkhuis »

Ik ben ook geen professional maar een beginnende gebruiker van een cnc machine. Bedankt voor het warme onthaal. Ik heb ook al info ingewonnen bij degene waar ik hem gekocht heb maar nog niet veel wijzer geworden. Ik vraag gewoon hulp van een van de professionals hier op dit forum, hoeft allemaal niet voor niets zoals reeds gezegd maar als het te veel moeite is dan is het ook goed.
Robbie
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 sep 2011 21:44
Locatie: Haarlem

Re: Hellup!

Bericht door Robbie »

Hallo heren,

@ K.J.