Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
audiomanics
Donateur
Berichten: 5273
Lid geworden op: 28 feb 2007 09:31
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door audiomanics »

Moet zeggen dat hij er toch nog heel herkenbaar uitziet na 70 ton druk... En komt de zethoek nog een beetje overeen met de grafiek?? :lol:
Kees
<klik>... euh..test... 123.... einde test... uit.<klik>
John Sellis
Donateur
Berichten: 499
Lid geworden op: 10 mar 2014 13:09
Locatie: genemuiden

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door John Sellis »

audiomanics schreef:Moet zeggen dat hij er toch nog heel herkenbaar uitziet na 70 ton druk... En komt de zethoek nog een beetje overeen met de grafiek?? :lol:
Kees
Ja netjes 30graden hahah 8)
skillalot
Donateur
Berichten: 3252
Lid geworden op: 19 apr 2007 19:04
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door skillalot »

Was 30 graden al te veel voor die warmtecamera? :lol:
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11034
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door DaBit »

Ja, zo'n buigbank doe je als telefoonmaker niks aan :lol:

Maar hoe beviel die telefoon in de korte tijd dat je m mocht gebruiken?
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
John Sellis
Donateur
Berichten: 499
Lid geworden op: 10 mar 2014 13:09
Locatie: genemuiden

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door John Sellis »

DaBit schreef:Ja, zo'n buigbank doe je als telefoonmaker niks aan :lol:

Maar hoe beviel die telefoon in de korte tijd dat je m mocht gebruiken?
+ punten:
Ja wisselende ervaring. voor de hobbyist een goede telefoon. accu gaat bij normaal tot veel gebruik gewoon 2 dagen mee! dus zaklamp 2 of 3 uur achter elkaar gebruiken is geen probleem. Camera is matig (vergelijkbaar met s3 van samsung). is zeker al 5 keer van grote hoogte gevallen zonder problemen. ook mee gehad in het zwembad zonder problemen 8) . Navigatie 2 uur lang aan en nog 80% over hebben is uniek!

- punten:
Alleen hij is al eerder kapot geweest. Door een software update is de accu kapot gegaan (hier zat maar 6 maand garantie op!).

dus ja aanrader of niet dat is lastig te zeggen.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11034
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door DaBit »

Ik heb nog steeds geen goede smoes kunnen verzinnen om er 600+ euro aan uit te geven, maar vooral die warmtebeeldcamera zou ik heerlijk vinden; als elektrosmurf ben ik haast vergroeid met de FLIR op het werk. Plus dat ik nu 300 gram aluminium en rubber rond m'n telefoon heb hangen om de boel heel te houden. Die dunne platen glas die ze tegenwoordig 'telefoon' noemen past niet goed bij mijn misbruik.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
Johan Bos
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 feb 2007 07:52
Locatie: [GR]

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door Johan Bos »

Heb nu al een geruime tijd een Iphone 6 met alu/rubber case met magneet van Rokform, bevalt voor in het werk prima.

https://www.rokform.com/collections/iph ... 3383294983
RC & Modelbouw
skillalot
Donateur
Berichten: 3252
Lid geworden op: 19 apr 2007 19:04
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door skillalot »

Als je nog een stevige telefoon zoekt die tegen een stootje kan, kijk dan eens naar de Nomu S30, heb hem nu een paar maanden en bevalt prima.
Accu gaat gewoon ruim twee dagen mee (5000MAh) en verder ook gewoon redelijk goede specs, 4GB/64GB/8core, etc.
Mijn vorige telefoons hadden iedere keer last van een speaker die vol met metaalstof zit, maar dat weet jij zelf ook wel John, hoe dat gaat met plasmasnijden... Met deze tot op heden nog geen problemen gehad.

http://nomu.hk/product/s30
John Sellis
Donateur
Berichten: 499
Lid geworden op: 10 mar 2014 13:09
Locatie: genemuiden

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door John Sellis »

skillalot schreef:Als je nog een stevige telefoon zoekt die tegen een stootje kan, kijk dan eens naar de Nomu S30, heb hem nu een paar maanden en bevalt prima.
Accu gaat gewoon ruim twee dagen mee (5000MAh) en verder ook gewoon redelijk goede specs, 4GB/64GB/8core, etc.
Mijn vorige telefoons hadden iedere keer last van een speaker die vol met metaalstof zit, maar dat weet jij zelf ook wel John, hoe dat gaat met plasmasnijden... Met deze tot op heden nog geen problemen gehad.

http://nomu.hk/product/s30
Ja ik ken het probleem daarom wil ik geen "gewone" smartphone meer en een telefoon is toch duur dus ik het uit geef aan een s7 of cat s60 maakt mij niks uit. tussen de 600 en 800euro ben je toch kwijt....

en het gedonder met hoesjes is niks. want je loopt er mee tegen de punt van een tafel of plaat en je hebt er een barst in! en dat wil ik niet meer. 10 schermpjes kosten ook 1000euro! dus kan ik ook 1 1/2 cat s60 voor kopen! dus blijft lastig. Ook vind ik die warmte camera wel makelijk ff stekker zoeken die geen goed contact maakt enz. ga even kijken naar die nomu s30.

die nomu s30 is interessant!! mooie prijs ook. kan er wel meteen 2 kopen haha

http://www.tomtop.com/others-cell-phone ... 6b-eu.html
Laatst gewijzigd door John Sellis op 22 feb 2017 15:07, 2 keer totaal gewijzigd.
stekkestim
Berichten: 746
Lid geworden op: 18 nov 2009 16:43
Locatie: Waanrode

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door stekkestim »

even off-topic, maar waar heb je die gehaald? Op de site zie ik verschillende verkoop kanalen maar ook met redelijke prijsverschillen.
John Sellis
Donateur
Berichten: 499
Lid geworden op: 10 mar 2014 13:09
Locatie: genemuiden

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door John Sellis »

stekkestim schreef:even off-topic, maar waar heb je die gehaald? Op de site zie ik verschillende verkoop kanalen maar ook met redelijke prijsverschillen.
https://www.belsimpel.nl/cat/cat-s60-black/abonnement

met t mobile abo.
betaal 53euro in de maand voor 6gb en rest onbeperkt (1jaar) en heb 220 bij betaald
Gebruikersavatar
javanree
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 mei 2011 12:16
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door javanree »

John Sellis schreef:en het gedonder met hoesjes is niks. want je loopt er mee tegen de punt van een tafel of plaat en je hebt er een barst in
Jezelf aanleren ding altijd met scherm naar binnen in je zak te doen ...

Mijn HTC M9 gaat al 1.5 jaar mee dankzij een Urban Armour Gear hoesje, ding heeft heel wat ellende overleefd (uit borstzakje in de smeerput gedonderd, uit broekzak in de ballast met 20 km/uur bij rangeren en samen met mij een paar meter vanaf een ladder naar beneden... telefoon was iig steviger dan mijn enkel :cry: )
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11034
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Nieuwe smartphone Cat s60 met FLIR

Bericht door DaBit »

Ik heb zo'n ding: http://www.lovemeicase.com/index.php?ro ... t_id=55236

Lomper kan haast niet. Maar dan kun je tenminste ook je telefoon gebruiken om een dief die koperen pijp wil jatten uit te schakelen door de telefoon op z'n hoofd te laten vallen. Hoewel dat waarschijnlijk als doodslag gezien word.

Nu we d'r toch over bezig zijn maar eens een 32GB kaartje geinstalleerd in dat ding en Android 7.1 Nougat erop geknald. Dat laatste is nog bezig, maar dan is het in ieder geval weer modern. Was ik al eerder van plan, maar if it ain't broken...
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Plaats reactie