Lasermachine besturing, bij wie kan ik komen kijken? ZEELAND

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hallohiermichiel
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2012 23:16

Lasermachine besturing, bij wie kan ik komen kijken? ZEELAND

Bericht door hallohiermichiel »

Beste Forummers!

Ik ben vrij nieuw op dit forum, bepaalde onderwerpen volg ik wel, maar ik heb nog geen berichten op mijn naam staan.
Een vraag, ik heb een cnc lasersnijmachine aangeschaft, die qua laser prima werkt, maar waarvan ik de besturing wil vervangen. Door bijvoorbeeld een mach3 of een arduino besturing.
Al een tijdje ben ik aan het proberen, op dit moment met een arduino besturing (omdat ik deze nog had liggen), maar dat wil nog niet zo lukken.
Is er iemand die al vaker een besturing heeft gemaakt voor een soortgelijke machine, dan zou ik graag eens willen komen kijken. Dit mag natuurlijk net zogoed een freesmachine of iets dergelijks zijn, want in essentie maakt dat niet zoveel denk ik.
Ik zelf woon in Middelburg (Zeeland) maar ik wil er best een stukje voor rijden.

Alvast heel veel dank voor degene die me een stapje verder kan helpen!

Groeten Michiel
John Sellis
Donateur
Berichten: 499
Lid geworden op: 10 mar 2014 13:09
Locatie: genemuiden

Re: Lasermachine besturing, bij wie kan ik komen kijken? ZEE

Bericht door John Sellis »

hallohiermichiel schreef:Beste Forummers!

Ik ben vrij nieuw op dit forum, bepaalde onderwerpen volg ik wel, maar ik heb nog geen berichten op mijn naam staan.
Een vraag, ik heb een cnc lasersnijmachine aangeschaft, die qua laser prima werkt, maar waarvan ik de besturing wil vervangen. Door bijvoorbeeld een mach3 of een arduino besturing.
Al een tijdje ben ik aan het proberen, op dit moment met een arduino besturing (omdat ik deze nog had liggen), maar dat wil nog niet zo lukken.
Is er iemand die al vaker een besturing heeft gemaakt voor een soortgelijke machine, dan zou ik graag eens willen komen kijken. Dit mag natuurlijk net zogoed een freesmachine of iets dergelijks zijn, want in essentie maakt dat niet zoveel denk ik.
Ik zelf woon in Middelburg (Zeeland) maar ik wil er best een stukje voor rijden.

Alvast heel veel dank voor degene die me een stapje verder kan helpen!

Groeten Michiel

Plaats eens wat foto's dat wil vaak wel helpen om in ieder geval wat reactie te krijgen. Ook van wat je heb gedaan\geprobeerd!
Plaats reactie