Dank voor reactie's
assink schreef: ↑12 jan 2018 07:35
. . . Lijkt mij fijner dan zo'n hele installatie boven op je hoofd, ivm gewicht.
Dat is nu juist wat ik wil, tenminste, ik bedoel 1 geheel wat snel op en af te zetten is.
Bij de aanschaf van die vorige las ik ook al berichten over het gewicht, ik heb daar totaal geen hinder van ondervonden. Misschien is dat persoonlijk maar ik heb er geen last van, ik heb er meer baat bij om het ding snel op te kunnen zetten.
De normale manier van werken bij mij is dat ik naast de machine in een kantoortje zit met uitzicht op de machine via een raam.
En dan moet ik regelmatig naar de machine voor plaatwissel.
Afhankelijk van de soort klus duurt dat wisselen vaak maar heel kort.
Maar ik sta ook vaak wel lang met dat masker op, geen probleem.
Ik heb er peltor oordoppen aan gemaakt en daar luidsprekertjes van een draadloze koptelefoon ingeknutseld.
De onvanger boven op de helm, perfect !
Maar ik kijk met een schuin oog ook wel naar een een passief masker maar dan voor gebruik aan een slang met lucht van buiten. Iemand dat wel eens gezien, of ervaring mee ?
Toxiq schreef: ↑12 jan 2018 00:46
Deze is erg goed, goede kennis van me heeft hem
Goed om te weten, dat lijkt mij gewoon dezelfde als mijn 2e plaatje, ik had al gezien dat dezelfde kap door diverse aanbieders met eigen merken er op geleverd wordt.
Dus dan is het kwestie van de beste(laagste) prijs te vinden, daar zit nogal wat variatie in nl. !