Welk CAM pakket (en eventuele andere software)

Vragen die je boven niet kwijt kunt, kan je hier stellen.

Moderator: Moderators

Benny_DS
Berichten: 411
Lid geworden op: 29 nov 2016 14:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Welk CAM pakket (en eventuele andere software)

Bericht door Benny_DS »

andrefc101 schreef:
Benny_DS schreef:
andrefc101 schreef:Ik heb het niet over nesten. Hij tekent ook zelf zijn ontwerpen staat er in de openingspost. Vcarve is geen 2D ontwerppakket om snel en efficient mee te werken.
TS heeft het over uitsluitend 2.5D werk, I rest my case...
En? Dan nog is Vcarve 1 van de slechtste 2D programmas die ik ooit gebruikt heb. Zelfs Robocad 25 jaar geleden op school was beter.
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Welk CAM pakket (en eventuele andere software)

Bericht door andrefc101 »

Benny_DS schreef:En? Dan nog is Vcarve 1 van de slechtste 2D programmas die ik ooit gebruikt heb. Zelfs Robocad 25 jaar geleden op school was beter.
Geweldig! Toch wel fijn, zoveel ervaring op het forum.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Welk CAM pakket (en eventuele andere software)

Bericht door serum »

Is elke keer betalen. gebruik http://www.nestfab.com/

1 malig aanschaf is mogelijk!
Of je even $2250 af wilt tikken. Software moet erg goed zijn :) permanente service kan je ook afkopen. $5000.. Er zijn voor nesting vele, vele opties mogelijk, de software moet wel w a a n z i n n i g goed zijn om er een dergelijk bedrag voor neer te leggen. (hoe goed het ook is, ik ben snel geneigd een alternatief te zoeken met prijzen die dusdanig hoog liggen)
John Sellis
Donateur
Berichten: 499
Lid geworden op: 10 mar 2014 13:09
Locatie: genemuiden

Re: Welk CAM pakket (en eventuele andere software)

Bericht door John Sellis »

serum schreef:
Is elke keer betalen. gebruik http://www.nestfab.com/

1 malig aanschaf is mogelijk!
Of je even $2250 af wilt tikken. Software moet erg goed zijn :) permanente service kan je ook afkopen. $5000.. Er zijn voor nesting vele, vele opties mogelijk, de software moet wel w a a n z i n n i g goed zijn om er een dergelijk bedrag voor neer te leggen. (hoe goed het ook is, ik ben snel geneigd een alternatief te zoeken met prijzen die dusdanig hoog liggen)
hier in 3 maand compleet terug verdient!
Ook afgekocht. nesten deden we met de hand duurde 1 dag. maar nu hebben we 1 plaat aluminium twv 600euro winst bijna elke 1 a 2 weken weer! en scheelt veel tijd ca 5 uur in de week a 50euro.

Maar mensen kunnen de software ook gratis proberen 7dagen lang de full versie!

gewoon elke 7 dagen je computer opnieuw installeren en je bent klaar en kost niks meer
diode
Berichten: 657
Lid geworden op: 23 aug 2008 17:04
Contacteer:

Re: Welk CAM pakket (en eventuele andere software)

Bericht door diode »

Ik kan de gedachte van Serum wel volgen, $2250 terug verdienen zal in de meeste gevallen toch wat langer duren dan 3 maanden. De producten die ik zou moeten nesten heb ik geen dag voor nodig, in een uur of twee red ik dat wel. Maar dat neemt niet weg dat ik liever een stuk software heb om dat te doen. In mijn geval zal ik de $2250 ook niet zo snel terug verdienen dus daar wachten we nog even mee.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Welk CAM pakket (en eventuele andere software)

Bericht door serum »

Ik begrijp dat de software zichzelf terugverdienen kan, maar er zijn dusdanig veel alternatieven voor een fractie van de prijs dat ik nieuwsgierig ben naar de meerwaarde van specifiek dat product. Ik snap het voordeel van nestingsoftware wel. Heeft deze software bv een geheugenfunctie voor restmateriaal? (lijkt mij persoonlijk dan weer een erg praktische functie).
Plaats reactie