tabellen AI Hembrug DR1 gezocht

Stel je vragen hier over draaibanken en cnc

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Baschinist
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jan 2018 10:33

tabellen AI Hembrug DR1 gezocht

Bericht door Baschinist »

Hallo allemaal,

Een vraag: Wie kan mij helpen aan de draadsnij- en voeding tabellen van een AI Hembrug DR1 (4000rpm)?

Van mijn machine zijn deze nagenoeg onleesbaar geworden en wil graag een nieuwe tabel maken. Ik heb hier een handgeschreven exemplaar van de vorige eigenaar maar volgens mij klopt deze niet helemaal, ik zit alleen momenteel aan het andere eind van de wereld op een bootje en kan nu niet uren zoeken op internet.
Wie o wie zou mij kunnen helpen met duidelijk leesbare foto's?

Met vriendelijke groet,

Bas
Lude
Berichten: 862
Lid geworden op: 04 jan 2008 21:01
Locatie: Groningen

Re: tabellen AI Hembrug DR1 gezocht

Bericht door Lude »

https://www.dropbox.com/s/qhbxzpvjomzmb ... 4.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/ji7lvf9ow79f1 ... 5.jpg?dl=0

Hoop dat dit helpt. Ik heb wel de standaard versie, zonder spindelomkeerinrichting-stang, ik weet niet of dat uitmaakt.
Baschinist
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jan 2018 10:33

Re: tabellen AI Hembrug DR1 gezocht

Bericht door Baschinist »

Top bedankt! Dit komt voor een heel groot deel overeen met wat ik hier heb, alleen nu wel compleet!

Of die extra spindelstang uitmaakt durf ik ook niet te zeggen, die heb ik ook niet. Foto was slechts een voorbeeld van internet gekaapt, had er niet eens op gelet.

Rare/domme vraag misschien ( ik ben nog behoorlijk bleu op dit gebied): maar waarom doet stand 1 van handel B niet mee voor de voedingssnelheid?

Groeten,

Bas
Lude
Berichten: 862
Lid geworden op: 04 jan 2008 21:01
Locatie: Groningen

Re: tabellen AI Hembrug DR1 gezocht

Bericht door Lude »

Geen dank!

Handel B, geen idee zo uit mijn hoofd. Ik heb de machine ook nog maar sinds kort. Ik ga het voor je uitzoeken!
Baschinist
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jan 2018 10:33

Re: tabellen AI Hembrug DR1 gezocht

Bericht door Baschinist »

Ben benieuwd. Ik kom ook net kijken maar viel me op dat die in geen één tabel genoemd word van wat ik zo op internet kon vinden.
Plaats reactie