Fanuc onderdeel gezocht.

Hier kunnen de echte profs onderons praten over besturingen die gebruikt worden in de industrie bijv; Fanuc, Fagor, Siemens, Mitsubishi, heidenhain besturingen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
pardoelpiet
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2011 14:35

Fanuc onderdeel gezocht.

Bericht door pardoelpiet »

Geachte Profs,
Eigenaar ben ik van een Fanuc bestuurde 3 asser met een defecte spil drive. Een current sensor defect.
Machine is van 1986 dus onderdelen voorziening slecht. Fanuc wil helpen met nieuwe drive, maar de prijs
gaat waarde machine bijna te boven. Wat ik zoek is een sloop print met dat onderdeel uit die tijd of een
defect drive uit een afgedankte machine. Deze current sensor is een zwart blokje wat met 7 pennetjes op
de print gesoldeerd zit en in het blokje zit een gat van 20mm waardoor een stroom voerende kabel loopt.
Wie helpt mij voor geld en goede woorden aan weer een werkende machine ?
Graag mailtje naar pardoelpiet@yahoo.com of een belletje naar 0031493312391.
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Fanuc onderdeel gezocht.

Bericht door benkr »

Maak eens een foto van het bewuste dingetje, vooral zo dat de tekst die er op staat goed te lezen is.
Grote kans dat ik je kan helpen, ik heb een paar collega's die een enorme berg sloopmateriaal hebben liggen.
Benny_DS
Berichten: 411
Lid geworden op: 29 nov 2016 14:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Fanuc onderdeel gezocht.

Bericht door Benny_DS »

Ik denk ook dat je beter op zoek gaat naar het electronica component op zicn ,en daar een vervanger voor zoekt.
Er zal toch wel iets van type nr op staan?
Gebruikersavatar
ruudpg
Donateur
Berichten: 1051
Lid geworden op: 19 jul 2011 12:37
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: Fanuc onderdeel gezocht.

Bericht door ruudpg »

Als het toevallig Dit onderdeeltje is, die worden in ieder geval voldoende op Ebay aangeboden, maar ook daar kost het wat.

Maar wie zegt dat alleen de sensor kapot is...?
Plaats reactie