Ervaring riva cnc machine

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
boesboes
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2018 21:00

Ervaring riva cnc machine

Bericht door boesboes »

Met deze zou ik graag willen weten als er al iemand ervaring heeft met een Riva cnc machine?
Of als er iemand een beter machine weet?
Het is om kleine werkstukken mee te frezen
Er is mij aangeraden voor een Riva cnc aan te kopen maar ik vind hier nergens ervaringen van terug enkel hun eigen web site Riva cnc
Kan er mij iemand iets meer info over geven om te weten als dat een goed machine is of niet?

Bedankt
boesboes
riva
Donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mei 2009 13:14

Re: Ervaring riva cnc machine

Bericht door riva »

Goede middag Boesboes,

Als je me een emailtje stuurt kan ik ja altijd een lijst met referenties sturen. We hebben ongeveer een 150tal machines staan in Belgie en Nederland. Indien je de tijd kan vinden kan je me ook altijd bellen om een keer tot bij ons te komen voor een demo van de machines. Dit is misschien net zo handig.
Jacala
Berichten: 284
Lid geworden op: 17 jan 2012 14:32
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ervaring riva cnc machine

Bericht door Jacala »

Hoi!

Het ligt er aan waar je naar op zoek bent. Kun je dit formaat en qua perstaties goedkoper uit china halen? Zeker!

De website van riva is niet heel indrukwekkend. Is hun service goed? Geen idee. Ik draai al een aantal jaar mee in cnc land maar ik ken ze niet.

De vraag is vooral: wil je zelf importeren en een risico lopen en veel geld besparen? Doe het dan lekker zelf! Je moet het dan wel zelf regelen. Van aansluiten tot after sales. Die is zeer beperkt.

Wil je dat iemand anders voor je importeert uit china en wil je daar voor betalen?... Prima plan maar zorg dan ook dat de nazorg goed geregeld is. Dan kun je een goede deal hebben.

Persoonlijk importeer ik al jaren zelf zonder problemen. Tot nu toe 6 machines. Maar ik kan ze zelf in bedrijf stellen. Dat scheelt een boel
Maak mij blij en abonneer/subscribe je op mijn "kersverse" youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/ontwerpopmaatpuntcom
tonyolena
Berichten: 94
Lid geworden op: 19 jun 2016 11:23
Locatie: tessenderlo belgie

Re: Ervaring riva cnc machine

Bericht door tonyolena »

goede morgen
waar ik mijn platen ga kopen die hebben 4 riva staan en ik daar met de mensen gesproken en vinden het een goede cnc dat was hun antwoord en daar zal wel waarheid in zitten omdat productie moet draaien elke dag. voor mij persoonlijk vooral voor mijn budget beetje te hoog gegrepen .
MP construct
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2016 23:05

Re: Ervaring riva cnc machine

Bericht door MP construct »

Hoy,

Veel ervaring met riva cnc, degelijke machine voor goede prijs in mijn ogen, binnen een week of 4 leveren ze lijn 4 de machine,

De eerste is 14 jaar oud, en werkt nog steeds.
Nederlandse gebruiksvriendelijke software.
Voor meer info bel je jimmy, voor ervaringen mag je ook steeds mij contacteren.
MP construct
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2016 23:05

Re: Ervaring riva cnc machine

Bericht door MP construct »

ondertussen ga ik de 5 de bestellen. een plasma deze keer.
lang over ge twijfelt, maar we moeten vooruit.
Plaats reactie