Tevo Tarantula

Hier kunnen de nieuwste ontwikkelingen en zelfbouw printers besproken worden

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Ben_Cretskens
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 mar 2017 12:25
Contacteer:

Tevo Tarantula

Bericht door Ben_Cretskens »

Heey allen!

Ik ben helemaal nieuw in de 3D printerwereld en heb al wat opgezocht 8)

Ik kende het idee al van op school maar ik wist het fijne er nog niet van en daar heeft dit forum me al flink mee geholpen waarvoor dank!

Zoals jullie wel kunnen raden wil ik zelf ook printen! Echter ik zoek een budgetprinter omdat ik totaal geen idee heb of ik em vaak ga gebruiken :roll:

Ik kwam al uit bij da vinci maar ook bij zelfbouwpakketen zoals de tevo tarantula.

Ik ben handig genoeg om hem in elkaar te vijzen (vind het nog leuk ook!) en aansluiten is ook niet zo' n probleem maar wat raden jullie aan om mee te beginnen? En vooral, is die tarantula wat?
rjmulder
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 aug 2015 21:38

Re: Tevo Tarantula

Bericht door rjmulder »

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Gebruikersavatar
Ben_Cretskens
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 mar 2017 12:25
Contacteer:

Re: Tevo Tarantula

Bericht door Ben_Cretskens »

Dan doen we een samenaankoop bij alixpress als de bevindingen hier op het forum goed zijn! 8)
rjmulder
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 aug 2015 21:38

Re: Tevo Tarantula

Bericht door rjmulder »

Blijft een beetje stil met bevindingen ;-)

Al wel de vraag gesteld wanneer ze weer beschikbaar zijn vanuit het Duitse magazijn en het antwoord daarop was "our germany warehouse will be available in one and half months".
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: Tevo Tarantula

Bericht door Caesar »

Deze website al gezien?:

https://www.3dhubs.com/3d-printers/tevo-tarantula

als beginner is een geode fanbase/community base belangrijk zodat je veel vragen kunt googlen of stellen.