Spullen Frits de Lange

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Muis
Berichten: 183
Lid geworden op: 12 jul 2011 22:11
Locatie: Sneek

Re: Spullen Frits de Lange

Bericht door Muis »

Ben, ik heb met je toedoen. Ik ken je hoofdzakelijk van dit forum als een erg behulpzame man die voor velen klaar staat met raad & daad. Negatieve ervaringen ! je ontkomt er bijna niet aan. Onze wereld zit nu eenmaal vol met rare kostgangers ze zijn alleen niet altijd herkenbaar helaas.

Gr. Ût Snits
Jan
Best leuke hobby... Kost alleen veel vrije tijd
Gebruikersavatar
hobbycnc23
Donateur
Berichten: 472
Lid geworden op: 31 okt 2018 19:02
Locatie: Geldrop

Re: Spullen Frits de Lange

Bericht door hobbycnc23 »

Ben, jij staat altijd voor iedereen klaar! Zo heb je mij ook eens uit de brand geholpen met die “lampenplak” van je!
Op het forum ben je ook heel actief in het geven van adviezen en het verkopen van spulletjes tegen spotprijzen! Het organiseren van de brabantdag etc.
Zo heb je ook vol overgave die mevrouw geholpen met als resultaat stank voor dank helaas. Voor zover ik weet is dit andermaal voor jou nadat je veel energie hebt gestoken in een aktiviteit om een ander te helpen met minachting als resultaat. Over die eerste keer zal ik het hier niet hebben, maar jij weet wat ik bedoel.
Mijn ervaring is dat het veel voldoening geeft als je anderen kunt helpen! Houdt daar aan vast, doe dingen die je leuk vind, ook die activiteiten voor een ander. Hun dankbaarheid zal je die negatieve reactie van een enkeling doen vergeten.
Als ik me goed voel kom ik naar Andre en hoop je daar weer eens te ontmoeten. ( zal me op tijd aanmelden)
Groetjes, Geert
FSSF
Berichten: 884
Lid geworden op: 07 jun 2011 22:20
Locatie: Den haag

Re: Spullen Frits de Lange

Bericht door FSSF »

Stank voor dank zoiets, of het nou zo bedoeld is of niet van die ''beste'' mevrouw. Maargoed achter kijk je een koe in zijn...
Mij heb je ook wel eens uit de brand geholpen met het fixen van een paar drivertjes, dus wat dat betreft geen twijfel mogelijk van jouw goede intenties.
Plaats reactie