alibre gratis?

Het Software pakket Alibre Design kan hier besproken worden!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
pascal wassen
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mar 2012 21:44

alibre gratis?

Bericht door pascal wassen »

ik lees vaker dat men alibre gratis gebruikt. kan daar nergens geen iformatie over vinden op de alibre sites? mis ik iets?
Pascal
Gebruikersavatar
Mcgyver
Berichten: 4051
Lid geworden op: 08 jun 2007 17:45
Locatie: Ridderkerk

Re: alibre gratis?

Bericht door Mcgyver »

Je kan een demo versie downloaden. die een x-aantal dagen volledig werkt... daarna word hij of automatisch omgezet naar de gratis versie of je krijgt een mailtje waarin je de "licentie code" krijgt voor de gratis versie ;-)
Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
pascal wassen
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mar 2012 21:44

Re: alibre gratis?

Bericht door pascal wassen »

ah ok, bedankt. ben wat aant kijken naar programma's om te tekenen. gebruik AutoCAD 14 (ahem. goedkope baas die niet meer wil) maar wil eens wat verder proberen voor mezelf.
Pascal
Gebruikersavatar
ruudpg
Donateur
Berichten: 1051
Lid geworden op: 19 jul 2011 12:37
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: alibre gratis?

Bericht door ruudpg »

Weet iemand ook voor welke versie van Alibre dit is. Ik heb namelijk de demo versie 2012 een poos terug gedownload, en die werkt dus gewoon niet meer na het opgegeven aantal dagen, maar ik heb alleen mailtjes gehad om het te kunnen kopen, maar niets met een licientiecode voor gratis gebruik, en ik weet wel dat in de VS $199,00 en hier in NL €199,00 niet veel geld is voor zo een pakket voor persoonlijk gebruik, maar waarom moet ik betalen als ieder ander het kennelijk voor niets krijgt?
Niels
Donateur
Berichten: 947
Lid geworden op: 27 jul 2007 23:40

Re: alibre gratis?

Bericht door Niels »

http://www.alibredesign.nl/home/?id=74

De uitleg en tevens de leverancier in NL.
Stuur deze een mail en je krijgt je express versie key.
Gebruikersavatar
ruudpg
Donateur
Berichten: 1051
Lid geworden op: 19 jul 2011 12:37
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: alibre gratis?

Bericht door ruudpg »

Aha :P nu begrijp ik het.

Inmiddels een key aangevraagd voor de Express versie, ben er alleen wel achter dat dit dan nog een verder uitgeklede versie is van de Personal versie, maar om er eerst beter mee te leren omgaan lijkt me dit geen verkeerde optie, daarna kan ik altijd nog overstappen naar de Personal versie.
Plaats reactie