RigidBot 3D Printer Nu op Kickstarter.

Hier kunnen de nieuwste ontwikkelingen en zelfbouw printers besproken worden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
nielsnl
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 mar 2013 14:29
Locatie: Hilversum
Contacteer:

RigidBot 3D Printer Nu op Kickstarter.

Bericht door nielsnl »

Hallo allemaal,

Vandaag heb je nog de laatste kans om een RigidBot 3D Printer te scoren op Kickstarter.
http://www.kickstarter.com/projects/165 ... 3d-printer

Dit is de nieuwste telg onder de 3D printers. Met naar mijn opinion de meest simpelste constructie.
De Printer is Speciaal bedoelt voor PLA plastic, maar hij kan ook andere plastic soorten printen en zelfs hout.
Er zijn al ruim 1780 mensen je voor gegaan en voor nog net geen 1 miljoen dollar aan printer en toebehoren.
Bij aanschaf van de printer krijg je 1KG PLA kado en een spoel rek waarmee je de plastic rollen mee kan ophangen en een zwaardere voeding die geschikt is om ook een "head bed" support. En mochten we binnen nu en 5 uur de 1 Miljoen verscheiden dan komt hier nog de "head bed" als kado bij.

Een van de extra's is 1KG PLA voor 25 Dollar en bij aanschaf van 5 rollen van 1 Kg zelf 100 dollar.
Ook kan je er voor kiezen om een Aangepaste Z-AS stappenmotor aan te schaffen waar bij de as verlengt is met draadeind zodat je geen koppel blok nodig hebt.

Zo mocht je nog intresten hebben dan is nu je kans.

De prijzen zijn:
$340 10"x10"x10" Kit
$460 10"x10"x10" Assembled
$550 12"x16"x10" Kit
$735 12"x16"x10" Assembled
Voeg hierbij $90 voor International versturen.

Ik ben zelf ook een van de backers en hoop de printer eind november begin december te mogen ontvangen.

Mvg
Niels

ps. Ik hoop dat ik hiermee geen regels heb geschonden.
Gebruikersavatar
stef stuntpiloot
Berichten: 1421
Lid geworden op: 03 feb 2013 14:18

Re: RigidBot 3D Printer Nu op Kickstarter.

Bericht door stef stuntpiloot »

Ziet er goed uit. EInde van het jaar is alleen wel jammer... Zou hem opzich op een kortere termijn willen hebben. Je hebt iets vergelijkbaars ook van makibot. erg goedkoop maar voorlopig nog niet op de markt dus je hebt der niet veel aan.
nielsnl
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 mar 2013 14:29
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: RigidBot 3D Printer Nu op Kickstarter.

Bericht door nielsnl »

Zover ik heb gezien van de modellen is dat ze allemaal nog wel een behoorlijke lever termijn hebben van meerdere weken tot maanden.
Plaats reactie