help pokeys57cnc

Moderator: Moderators

sattv
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 aug 2016 15:00
Locatie: Aalten

Re: help pokeys57cnc

Bericht door sattv »

nee dat vraag ik helemaal niet dat maak jij er van ik vraag allen hulp om de pokeys in stellen om dat ik er niet uit kom

En ik dacht dat dit form is om ideeën uitwisselen en mekaar te helpen blijkbaar is dat niet zo ik ben er klaar mee met

Dit form ik meld mij af bedankt in ieder geval
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: help pokeys57cnc

Bericht door benkr »

sattv schreef: 22 feb 2021 19:31 nee dat vraag ik helemaal niet dat maak jij er van ik vraag allen hulp om de pokeys in stellen om dat ik er niet uit kom

En ik dacht dat dit form is om ideeën uitwisselen en mekaar te helpen blijkbaar is dat niet zo ik ben er klaar mee met

Dit form ik meld mij af bedankt in ieder geval
Ik snap deze reactie niet goed, mag je dan echt niet stellen dat mensen ook zelf iets moeten doen?
Een verhaal wat er al gedaan is, en wat precies het probleem is, is toch wel een normaal begin van een hulpvraag of heb ik het helemaal mis?
En als er een manual beschikbaar is dan is het toch wel normaal dat je toch minimaal een paar dingen zelf uitvogelt.

Ja, natuurlijk is het doel om elkaar te helpen, maar dat is tweerichtingsverkeer toch?
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: help pokeys57cnc

Bericht door Arie Kabaalstra »

Eigenlijk moeten we instellen dat als iemand een vraag stelt waar niet uit duidelijk wordt wat nou eigenlijk het probleem is.. dat het topic per direct verwijderd wordt
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: help pokeys57cnc

Bericht door benkr »

Arie Kabaalstra schreef: 22 feb 2021 20:21 Eigenlijk moeten we instellen dat als iemand een vraag stelt waar niet uit duidelijk wordt wat nou eigenlijk het probleem is.. dat het topic per direct verwijderd wordt
Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens, meer dan eens blijkt dat mensen twee heel verschillende belevingen hebben bij een probleem, dus dat dingen niet meteen duidelijk zijn vind ik normaal, maar ik vind wel dat je ook zeker iets van de vragende partij mag eisen, en daar schort het hier aan in mijn beleving.
Nu is het wel zo dat ik er geen enkel probleem mee heb om mezelf kwetsbaar op te stellen, maar als iemand dat niet heeft dan is het wellicht heel moeilijk om duidelijk aan te geven waar het mis gaat. En ja, ik kan erg direct zijn, en dat is ook iets wat lang niet iedereen kan waarderen.

Ik hoop dat de TS zich nog bedenkt en toch weer open staat voor een dialoog, ik (en ik denk velen met mij) willen graag helpen.
Plaats reactie