Tekenen in Inventor

Vragen over alles wat met autodesk producten te maken heeft kunnen jullie hier stellen.

Moderator: Moderators

keesk
Donateur
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 aug 2008 18:44
Locatie: Weerdinge (bij MM)

Re: Tekenen in Inventor

Bericht door keesk »

Wordt dit model nog wel ondersteund?
Ik had er ook een die niet meer werkt, heb nu zo'n kleine.
Met vriendelijke groet Kees
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Tekenen in Inventor

Bericht door benkr »

Daar ben ik niet helemaal zeker van, ik zal van de week ook de andere die ik heb, inderdaad zo'n kleintje, er ook een op aansluiten, maar ik denk dat die precies hetzelfde doet. Toch maar even controleren voor de zekerheid.
En ik kan de grote ook binnen op mijn PC uitproberen natuurlijk.

Wordt vervolgd.
arjancnc
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 jun 2014 16:17

Re: Tekenen in Inventor

Bericht door arjancnc »

Het gaat waarschijnlijk over vierkant met een schermpje. Deze wordt iig beperkt ondersteund en heeft daarom bij mij ook wat onvoorspelbare problemen gegeven. Heb je de juiste (oude) drivers?
Inventor HSM en Fusion 360 CAM Expert
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Tekenen in Inventor

Bericht door benkr »

Ik ben er inmiddels wel achter dat het aan de driver ligt, de nieuwe doet het gewoon probleemloos.
Heb de ouste driver gedownload, maar die geeft hetzelfde probleem, ding doet het alleen als het 3DConnexion schemrpje in beeld is, anders gebeurd er totaal niets in Inventor.
Ik ga denk ik die oude maar verkopen, die werkt in b.v. Windows7 wel gewoon goed, en dan ga ik maar zo'n klein dingetje bijbestellen, dat werkt ook fijn.

Dus mocht iemand interesse hebben, laat maar horen.
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Tekenen in Inventor

Bericht door benkr »

arjancnc schreef: 04 nov 2019 17:06 Het gaat waarschijnlijk over vierkant met een schermpje. Deze wordt iig beperkt ondersteund en heeft daarom bij mij ook wat onvoorspelbare problemen gegeven. Heb je de juiste (oude) drivers?
Als jij nog een driver hebt die wel werkt dan houd ik me aanbevolen, is de moeite van het proberen waard, verkopen kan altijd nog.
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Tekenen in Inventor

Bericht door benkr »

Ik heb de 3D muis vandaag op Marktplaats gezet omdat ik zo'n kleintje extra heb gekocht voor in de schuur.

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1483 ... sPage=home
Plaats reactie