Import model niet goed op grid
Moderator: Moderators
Re: Import model niet goed op grid
Misschien lukt het via deze link: https://a360.co/4jcRTws de file met jullie te delen, geen idee of dat lukt, maar proberen kan natuurlijk altijd.
Ik kan mijn eigen design op deze manier wel zichtbaar maken, maar heb nog niet gevonden hoe ik het dan in Fusion kan importeren.
Wellicht lukt jullie dat wel, dan hoor ik dat graag.
Wellicht lukt jullie dat wel, dan hoor ik dat graag.
Je moet hem even downloadbaar maken.
Ik zie trouwens dat de orientatie van het model niet helemaal lekker staat Ben.
Ik zie trouwens dat de orientatie van het model niet helemaal lekker staat Ben.

@benkr hoe groot is die tekening eigenlijk?
Ik kan wel even tijdelijk de grootte van de bijlagen vergroten zodat je je bestand kan uploaden bij je bericht.
Maak er even een zip bestandje van en stuur me de grootte, pas ik dat even aan, hoeft het niet via externe sites
Ik kan wel even tijdelijk de grootte van de bijlagen vergroten zodat je je bestand kan uploaden bij je bericht.
Maak er even een zip bestandje van en stuur me de grootte, pas ik dat even aan, hoeft het niet via externe sites

Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Contacteer:
En ik maar denken dat cloud gebaseerd juist handig is om samen aan een model te werken.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Ze gaan er bij Autodesk niet vanuit dat hobbyisten samen aan iets werken, een schromelijke onderschatting van dit forumhugo stoutjesdijk schreef: ↑14 apr 2025 21:33 En ik maar denken dat cloud gebaseerd juist handig is om samen aan een model te werken.

De file is iets van 370 MB groot.Mcgyver schreef: ↑14 apr 2025 20:13 @benkr hoe groot is die tekening eigenlijk?
Maak er even een zip bestandje van en stuur me de grootte, pas ik dat even aan, hoeft het niet via externe sites![]()
Gooi hem eens in wetransfer.
Maar heb je bij de import van het origineel iets gedaan dat het model scheef staat?
Maar heb je bij de import van het origineel iets gedaan dat het model scheef staat?
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Dat is het ook, maar dan heb je toch ff de manual nodighugo stoutjesdijk schreef: ↑14 apr 2025 21:33 En ik maar denken dat cloud gebaseerd juist handig is om samen aan een model te werken.
@benkrDe file is iets van 370 MB groot.
Ik heb de bijlagen instellingen van de knowledgebase vergroot. Als je hem daar even upload en hier het linkje plaatst dan moet het lukken

Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
Nu hoop ik te gaan horen hoe ik dat kreng recht zet, ik hoef eigenlijk de rechtgezette file niet terug, dat wil ik zelf kunnen doen.
Maar voor de persoon die er mee aan de slag gaat, bij voorbaat dank want mij lukt het niet.
Maar voor de persoon die er mee aan de slag gaat, bij voorbaat dank want mij lukt het niet.