Open CNCzone.nl dag 2017 (met foto's )

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mosoft
Berichten: 801
Lid geworden op: 01 dec 2007 18:09
Locatie: Zaltbommel
Contacteer:

Re: Open CNCzone.nl dag 2017

Bericht door mosoft »

Zo heren (dames) het zit er weer op, ik kijk terug evenals mijn vrouw op een zeer geslaagde dag.
We hebben een goede toeloop van forumleden gehad en het was weer een gezellige sfeer net als voorgaande jaren.

15927

We hadden mooi twee opensource machines staan die ijverig werden bekeken en waarvan een nog even helemaal moest worden opgebouwd. Maar ze mogen niet klagen over de belangstelling hiervoor, menig forumlid heeft staan kwijlen bij de machines.

En...... niet te vergeten de welbesproken self reversing screw die netjes als model stond te stralen en die iedereen eens aan het werk kon zien.

15929

Natuurlijk hebben we ook een aantal personen gehad die een presentatie hielden die ik van hieruit ook nog wil bedanken voor de moeite die zij hebben genomen om dit te doen.

15928

Ook werd er nog een een demo gegeven van de software markerscan programma om 3D objecten in te meten waar ook veel interesse voor was.

En natuurlijk de dames met leerlingen van de school die voor de catering hebben gezorgd hebben deze dag een slordige € 315,-- bijeen gesprokkeld voor de stichting Edukans die door school wordt ondersteund en waarvan ik het geld maandag op school zal afgeven die het dan weer overmaakt naar Stichting Edukans, ook daarvoor bedankt mannen.

15930

Mijn vrouw heeft van de dag foto's gemaakt en twee filmpjes die kunnen worden gedownload met de link via WeTransfer, Let er op deze link is maar geldig tot en met 12 november https://we.tl/l4gaxaCZv9

Al met al een dag om op terug te zien en nu maar weer een jaartje er tegenaan maar dan alleen via het FORUM

Jan en Barry (MoSoft)
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Open CNCzone.nl dag 2017 (met foto's )

Bericht door create »

Ik wil niet alleen de Jan, Barry en de catering bedanken maar ook jullie leden voor de zeer geslaagde dag!

Zonder jullie was er geen open CNCzone-dag, op naar volgend jaar, tenminste als jullie nog steeds willen (hahaha)

greetz Create (Jan)
Vliegbouler
Berichten: 28
Lid geworden op: 14 dec 2010 23:14
Locatie: IJlst

Re: Open CNCzone.nl dag 2017 (met foto's )

Bericht door Vliegbouler »

Ieder bedankt voor de organisatie, inzet en presentatie's. Het was weer zeer leerzaam.

Groeten uit IJlst
kris blancke
Berichten: 142
Lid geworden op: 20 jun 2017 18:21

Re: Open CNCzone.nl dag 2017 (met foto's )

Bericht door kris blancke »

Het was voor mij een toffe instap dag. Ik had het wel een beetje benauwd als bijna totale CNC leek tussen al die authorities. :)
Conclusie: Ik ben terug naar het veilige Belgie gereden met een pracht van een open source CNC machine in mijn koffer. Nogmaals bedankt Kees !

jaja, ik heb nog veel te leren.

mvg , Kris
Plaats reactie