Voor welke prijs kom je mijn mach3 op punt zetten?

Alle vragen die betrekking hebben over Mach cnc controllers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stephanisk
Berichten: 84
Lid geworden op: 15 dec 2013 22:14
Contacteer:

Voor welke prijs kom je mijn mach3 op punt zetten?

Bericht door stephanisk »

Hallo,

Hier komt een eigenaardig onderwerp :)

Wie heeft wat vrije tijd over om hiernaartoe te reizen en samen met mij mach3 perfect te zetten.

Wat moet ik hebben.
- Een perfecte screenset, waar alle knoppen van werken.
- Controleren of mijn mach3 volledig correct is aangesloten en of het kan verbeterd worden?
- Macro's om mijn wireless controller helemaal te laten werken, zoals starten van programma's en auto tool sensor te laten werken
- uitleg over mach3 en alle schermen, zijnde hoe ik die verduivelde DRO machinecoordinaten eens op 0 krijg
- mij tonen hoe ik mach3 ten volle kan benutten
- eventueel ( hopelijk ) probe aansluiten en laten werken met Mach3 om de zijkanten van mijn werkstuk aan te tikken zodat mach X en Y as kan bepalen.

Specs van de machine
- 5 assen ( X,Y,X, A = roterende spindel over 180 graden, B = draaiende extra as, te monteren op het bed )
- Wireless Controller van XHC en mach3 board van XHC 6 assen
(http://xhctech.en.alibaba.com/product/6 ... oller.html )
- Motoren servo Leadshine (allemaal)
( specs motor en driver: https://www.fasttobuy.com/4nm-2500line- ... 35194.html )

De machine is momenteel werkend dus de mach3 installatie is in gebruik en werkt gewoon, maar er hapert hier en daar wat aan. En een grondig woordje uitleg zou helemaal niet misstaan.

Wat bied ik hiervoor.
- Verblijf in Dubbele kamer in Hostel Lybeer in Brugge
- Uw prijs. Ik reken op 2 volle dagen werk

Het is een rare vraag maar als iemand tijd over heeft en een extra centje wil verdienen en bijzonder goed op de hoogte is van hoe mach3 werkt en geinstalleerd moet worden, laat het me dan zeker even weten. Graag per PM want anders staat dit geheel zo meteen vol van de reacties :)

Als ik dingen moet kopen voor je komt, geen probleem als je me laten weten wat dan doe ik dat uiteraard eerst.

Stephane
"Met of zonder vacuumtafel , frezen gaan we"
stephanisk
Berichten: 84
Lid geworden op: 15 dec 2013 22:14
Contacteer:

Re: Voor welke prijs kom je mijn mach3 op punt zetten?

Bericht door stephanisk »

Er moet toch iemand te vinden zijn :)
"Met of zonder vacuumtafel , frezen gaan we"
Plaats reactie