Pokeys 57U Handwiel werkt niet

Alle vragen die betrekking hebben over Mach cnc controllers

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
janplastiek
Donateur
Berichten: 1980
Lid geworden op: 23 sep 2010 23:28
Locatie: Rijkevorsel België
Contacteer:

Re: Pokeys 57U Handwiel werkt niet

Bericht door janplastiek »

elenpe schreef: CNCzone is een kleine groep waar buitenstaanders en zeker belgen niet op zijn toegelaten. We zijn ondertussen met een paar belgen bij elkaar om elkaar te helpen met allerhande cnc toestanden want op dit forum kregen zij ook geen enkele deftige reactie. Jammer dus.
Peter
eigenlijk kort door de bocht van u, zeggen dat de Belgen niet geholpen worden!

ik ben ook een belg en op elke vraag die ik hier de laatste 6jaar aanbracht, heb ik minstens een antwoord gehad dat mij verder geholpen heeft of een verwijzing naar een externe hulplijn en daar bovenop meestal ook nog gratis een oplossing door een andere werk- of denkwijze, (door een ervaring van een andere cnczoon die een oplossing had van een gelijkaardig probleem) iets om over na te denken.

een Belg die blij is lid van dit forum te mogen zijn!
Breek de dag, frees een lijntje.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Pokeys 57U Handwiel werkt niet

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Wel jammer dat we nu niet weten wat het probleem veroorzaakte, toch één van de belangrijkere punten van dit Forum.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
lelieveld
Berichten: 1687
Lid geworden op: 17 mei 2009 00:10
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Re: Pokeys 57U Handwiel werkt niet

Bericht door lelieveld »

als eerder opgemerkt zijn negatieve benadering
maar hij had ergens wat vergeten aan te vinken :mrgreen:
Het is heel moeilijk je eigen werk te controleren.
Spreiding van Kennis Macht en Kapitaal
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Pokeys 57U Handwiel werkt niet

Bericht door andrefc101 »

lelieveld schreef: Het is heel moeilijk je eigen werk te controleren.
Tja, en dan kan je het beste maar een ander de schuld geven.... triest....
Chibs
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 nov 2015 11:44

Re: Pokeys 57U Handwiel werkt niet

Bericht door Chibs »

elenpe schreef:Het probleem is vandaag opgelost . Hardware -cnc heeft weer de nodige tijd vrij gemaakt om telefonisch nog maar eens alles na te kijken / proberen. Hartelijk dank en een pluim voor hardware-cnc. Ik ben er van overtuigd dat de meeste webwinkels of leveranciers al lang hadden afgehaakt. Toch kon er hier weer een onnozelaar het niet laten naar aanleiding van dit artikel Hardware -CNC te bellen omdat ik negatief begon te worden over de situatie. Het is al ver gekomen maar we zijn dat gewend hier op dit forum. CNCzone is een kleine groep waar buitenstaanders en zeker belgen niet op zijn toegelaten. We zijn ondertussen met een paar belgen bij elkaar om elkaar te helpen met allerhande cnc toestanden want op dit forum kregen zij ook geen enkele deftige reactie. Jammer dus. Ik zal julie hier niet verder meer lastig vallen of vragen stellen. Einde verhaal en bedankt Hardware-cnc voor de goede aanpak.

Groeten
Peter
Als ik het zo door lees word er op elke post die hebt gemaakt in dit topic gereageerd en gepoogd te helpen? Het blijft uiteraard een forum, en niet een helpdesk: Niet iedereen heeft zo een apparaat en niet iedereen heeft de kennis om je te helpen, maar je hebt redelijk wat reacties gekregen. Het is ook nauwelijks te doen om je te helpen met zo weinig informatie, eigenlijk het enige wat we weten is dat het apparaat niet werkt, dan zijn de mogelijkheden eindeloos..
Plaats reactie