Gereedschap is soms net wijn

Als je wat te koop wilt zetten kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren of neem anders contact op! De berichten worden automatisch verwijderd na 30 dagen!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Zee&Zee
Donateur

Gereedschap is soms net wijn

Bericht door Zee&Zee »

https://www.marktplaats.nl/a/doe-het-ze ... ousPage=lr

Kom dit toevallig net tegen op marktplaats. :mrgreen:
Voor 175 aan forumlid motormuis doorverkocht :roll:
CNC you later
Caesar

Re: Gereedschap is soms net wijn

Bericht door Caesar »

Die heb ik te koop staan, en heb ik voor eenzelfde richtprijs van Motormuis overgenomen. Ik heb daar vervolgens nog 7 mt3 opnames, 2 slijpstenen en handleiding bijgekocht. Daarnaast de mt3 houder op de slijper zelf opnieuw gedraaid omdat de orginele niet goed de boortjes wou klemmen.

Daarnaast op marktplaats wat marge overhouden ter onderhandeling; als ik geluk heb krijg ik net terug wat ik er zelf in totaal voor betaald heb en dat zonder mijn tijd (niet dat me dat wat waard is) voor het opnieuw draaien/maken van de mt3 opname.

Ik heb hem destijds van Hans overgenomen omdat ik dacht dat het voor mij geschikt zou zijn, maar ik heb er zelf geen tijd en energie voor om het te leren. Uiteindelijk houd ik zelf op gevoel de boortjes tegen de steen aan, zonder houders etc en probeer ik een andere slijper verkregen via dit forum nieuw leven in te blazen. Deze slijper is te geavanceerd voor mij, voor mijn simpele werkzaamheden.

Als je suggestie is dat ik er onbeschamend winst op wil maken, dan valt dat wel mee denk ik.

Soms zijn dingen net even wat anders dan ze lijken op het eerste gezicht en Motormuis staat hier sowieso buiten. Ik persoonlijk had het netter gevonden om 'mede forumlid' te gebruiken, juist om dit soort insinuaties te vermijden.

Maar bedankt voor de gratis reclame
Laatst gewijzigd door Caesar op 10 jan 2021 14:03, 4 keer totaal gewijzigd.
motormuis

Bericht door motormuis »

Zee&Zee schreef: 10 jan 2021 13:06 https://www.marktplaats.nl/a/doe-het-ze ... ousPage=lr

Kom dit toevallig net tegen op marktplaats. :mrgreen:
Voor 175 aan forumlid motormuis doorverkocht :roll:
ikheb dit voor de zelfde prijs aan een ander forumlid verder gegeven mijn naam op mp is hans
Zee&Zee
Donateur

Bericht door Zee&Zee »

Prima joh. Was/is ook geen persoonlijke attaque Hans, meer een constatering van de vrije marktwerking. Ik heb zelf weleens een draaibank verkocht aan een privé eigenaar, die ik twee weken later voor het dubbele bij een handelaar zag staan. Voor de nieuw eigenaar schraal. Maar je hoop altijd een beetje hier op het forum dat het dan onderling blijft (ik tenminste anders zet ik het wel meteen op MP) maar dat is een illusie natuurlijk.
CNC you later
Plaats reactie