Gcc laserpro spirit gx lasercutter voor onderdelen

Als je wat te koop wilt zetten kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren of neem anders contact op! De berichten worden automatisch verwijderd na 30 dagen!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Rodger

Gcc laserpro spirit gx lasercutter voor onderdelen

Bericht door Rodger »

Te koop als geheel, of onderdelen.

Er is brandschade, maar veel onderdelen zijn nog goed. Laat me weten welke onderdelen u nodig heeft.

Foto’s kan ik op verzoek mailen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
benkr
Donateur
Contacteer:

Re: Gcc laserpro spirit gx lasercutter voor onderdelen

Bericht door benkr »

Wat vraag voor het hele ding?
Zal wel vooral de optiek zijn die onherstelbaar is, een beetje aanslag op een spiegeltje en je kunt het weggooien.
Lijkt me wel een leuk hobbyproject.
Ballegooijen
Donateur
Contacteer:

Bericht door Ballegooijen »

Waar haal jij toch al die tijd vandaan Ben?? Ik kom alleen maar tijd tekort :lol:
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Rodger

Bericht door Rodger »

Hi,

ik ben niet thuis in de wereld van deze machines. Roept u maar een prijs waarvoor het voor u nog leuk blijft. Ik ben niet op zoek naar de hoofdprijs.

@Ballegooijen ik heb hetzelfde probleem als u :lol:
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

Hoewel ik aan de ene kant denk: als ik dit voor weinig kan kopen dan kan ik daar misschien nog ooit iets mee gaan doen, weet ik dat dat ooit voor mij niet meer gaat komen, daar heb ik nog te veel dingen op het lijstje staan. Dus ik ga het niet doen, ik ben juist bezig om alles wat niet op dat lijstje staat af te stoten. Feit blijft wel dat zoiets me wel aanspreekt.
Probeer me maar over de streep te trekken, dat is niet moeilijk, een van de dingen die meehelpen is de afstand, het ding in Groningen ophalen gaat niet gebeuren om maar iets te noemen, ophalen in Tilburg verandert heel veel. Zo ook de prijs, voor 500 Euro zeg ik keihard nee, voor 50 Euro én in Tilburg zeg ik keihard JA.

Toevallig had ik op de laatste CNC zone dag 2 laservoedingen bij me, ooit van een forumlid gekocht met het idee er ooit nog eens iets mee te gaan doen, die zijn uiteindelijk aan het einde van de dag in de schrootbak verdwenen denk ik, ik heb ze in ieder geval niet mee terug genomen.
Ik verwacht eigenlijk dat dit apparaat zo ongeveer dezelfde weg gaat volgen als het toch bij mij zou komen.
Rodger

Bericht door Rodger »

De machine staat in Berkel en Rodenrijs. 500 euro hoef ik er zeker niet voor te hebben, maar 50 is dan weer aan de lage kant. Er is trouwens nog meer interesse van andere forumleden.
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

Ik laat mijn beurt voorbij gaan, ik heb nog genoeg te hobbyen voor de komende jaren.
Rodger

Bericht door Rodger »

Iemand nog interesse?

Ik vraag 100 euro voor de hele machine. Anders ga ik hem demonteren.

bezorgen regio rotterdam/denhaag is bespreekbar
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

Kijk, da's helder. Maar ik ga het toch niet doen, ik heb juist lineaire geleidingen besteld om mijn boor/frees machine te gaan upgraden.
En daar voor moet ik mijn kleine draaibankje nog afmaken. Dus nog voldoende te doen komend jaar.
En ik wil me ook nog helemaal in het 3D printen gaan storten, inclusief er eentje zelf bouwen maar dat is typisch een winterklusje als het in de schuur echt te koud is.
Rodger

Bericht door Rodger »

De machine is verkocht aan een forumlid.

Deze kan op slot/verwijderd.

Thanks
Plaats reactie