Berger Lahr stappen regelaars en motoren

Als je wat te koop wilt zetten kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren of neem anders contact op! De berichten worden automatisch verwijderd na 30 dagen!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
matthijs_boef
Contacteer:

Berger Lahr stappen regelaars en motoren

Bericht door matthijs_boef »

Ik moet opruimen en omdat ik nogal een Hamster ben heb ik iets te veel wdm3-004-1801 stappen motor regelaars liggen van Berger Lahr. Ik heb er een beperkt aantal kabels bij voor naar de motor en ook een aantal losse stappen motors waarvan sommigen voorzien zijn van een glas encoder. Deze kun je echter niet aansluiten op de regelaar, je zult zelf een motion bord moeten maken of kopen als je closed loop wilt.

Afbeelding

Ik heb ongeveer 4 regelaars, 2 van deze en 2 Positec varianten. Voor de motoren moet ik even kijken. Variërend tussen de 2 en 6 newton meter. Voor ik opstuur of verkoop test ik ze eerst even. Je kunt per regelaar 2 motoren aansturen. Het zijn hoog voltage stappen motoren maar ik denk dat de meeste hier deze dingen wel kent.

Je kunt de dingen gewoon met puls aansturen.

Wie heeft er interesse? Ik zal later exact opschrijven wat ik heb. Hoeft niet voor veel weg maar ik ga het ook niet weggeven.

Matthijs
https://lion-e.nl Alles voor de hobby!
Plaats reactie