Sorotec Pro CNC Controller Eding JMC servos

Als je wat te koop wilt zetten kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren of neem anders contact op! De berichten worden automatisch verwijderd na 30 dagen!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
P1-Engineering
Donateur

Sorotec Pro CNC Controller Eding JMC servos

Bericht door P1-Engineering »

Bij deze verkoop ik mijn complete Sorotec Pro Controller met Eding kaart en JMC servos.
Reden van verkoop is bouw van een compleet nieuwe besturing op basis van een Eding 760 kaart icm Delta servos. Dit om de ATC volledig te kunnen integreren en om de machine te kunnen voorzien van glaslinialen.
Besturing en servos zijn in 2020 gekocht bij Sorotec samen met mijn freesmachine.
Halverwege 2020 is het geheel in gebruik genomen en is hobbymatig gebruikt tot juni 2022. Toen heb ik een zwaar ongeluk gehad en sindsdien staat het stil. Om mijzelf bezig te houden toen het plan gemaakt om een heel nieuwe besturing te gaan bouwen.

-Sorotec Pro controller met Eding CPU5A4E kaart
Als extra zit er nog een condensator module in voor de servo voeding. Deze vangt de pieken op. Daarnaast een schakelaar aangebracht om de voeding apart van de rest van de besturing te kunnen schakelen. Dit is erg handig bij het instellen van de servo's.
Nog een extra relais geplaatst zodat ook de AUX uitgang gebruikt kan worden en het breakoutboard omgesoldeerd zodat je de external error ingang kan gebruiken.

-Sorotoc MPG handwheel

-3x JMC servo 180 watt IHS57-30-18-36-21-38
De 24 tands 3M HTD pulleys kan ik laten zitten. Programmeerkabel zit er ook bij.
-3 kabel sets voor aansluiten van de motoren. Hoogwaardige Lapp kabel geschikt voor kabelrups
Signaalkabel UNITRONIC--FD-CY-10-x-0-25-mm
Voedingskabel LFLEX--CLASSIC-FD-810-2-x-1-0-mm

Lengte X-kabels: 350cm
Lengte Y-kabels: 290cm
Lengte Z-kabels: 450cm

Komt compleet met documentatie (elektrische schema's, maintenance manuel etc)
Enige dat je nog nodig hebt zijn 3 homing sensoren en spindel/vfd en evt. een toolsetter.

Eventueel kan ik tegen meerprijs assisteren bij inbedrijf stellen, inrichten van Eding en de Sorotec Macro's.

Nieuwprijs voor deze, gebouwde set, is op het moment bij Sorotec €2700.
Mijn vraagprijs is €1500

24893

24892

24891
Plaats reactie