Tesla M3 2019 awd long range

Als je wat te koop wilt zetten kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren of neem anders contact op! De berichten worden automatisch verwijderd na 30 dagen!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kawarider
Donateur
Contacteer:

Tesla M3 2019 awd long range

Bericht door kawarider »

Geen probleem
Laatst gewijzigd door kawarider op 05 jan 2024 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
abs02

Re: Tesla M3 2019 awd long range

Bericht door abs02 »

Hoever moet je zinken om dit op het CNC forum te zetten.

MOD : aktie !!
Sven
Contacteer:

Bericht door Sven »

Kawa is een vaste bijdrager, dan heb ik er niet zo'n moeite mee. Maar ik snap ook dat dat voor anderen mss anders is.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
Danny

Bericht door Danny »

Jaren geleden werd er in de praathoek een topic van mij gesloten omdat het niets met cnc te maken had.
Ik had daar toen geen probleem mee omdat ik dacht dat de moderator ergens wel gelijk had.
Als ik echter zie welke topics er tegenwoordig open blijven heb ik daar achteraf toch wel mijn bedenkingen bij.
Kjelt
Donateur

Bericht door Kjelt »

Ja de praathoek loopt over van de topics die niets met cnc te maken hebben maar daar is die ook voor opgericht dacht ik.
Wat koop en verkooptopics betreft lijkt het me wel nuttig om de variatie aan producten wat te beperken tot de cnc en handmatige verspaning, draai, boor, frees, meet, etc categorieen hobbiesfeer dus alles wat er in het hobbiehok of machinewerkplaats te vinden is.
Anders wordt het echt een marktplaats :shock:
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Wat een slap gel....., kennelijk mag er wel tot in het oneindige geluld worden over software en ander slap geneuzel, nu krijgen wij de kans een Tesla te kopen en dan mag dat kennelijk niet.
Ik heb toevallig afgelopen zomer even een kort ritje mogen maken samen met kawarider in die bolide, dat is toch echt wel wat anders dan mijn Nissan Note driepitter.
Maar goed, ik weet kawarider te vinden als ik dat zou willen. Helaas is het potje voor leuke dingen even tijdelijk niet beschikbaar in verband met de op handen zijnde verhuizing, half februari krijgen we de sleutel van onze nieuwe stee, dan nog even de schilder en de woninginrichter hun dingetje laten doen en dan kunnen we beginnen aan een andere leven in die omgeving, een super gezellig centrum, veel natuurschoon, kortom een nieuwe start.
Ook begin ik er al aan te denken de hele auto aan de kant te zetten, ik heb altijd geroepen dat ik zou stoppen voordat ik zo ver heen ben dat autorijden gevaarlijk wordt, dat zal de eerstkomende jaren denk ik nog niet zijn, maar over een paar jaar stoppen zal er wel van komen denk ik.
Sven
Contacteer:

Bericht door Sven »

benkr schreef: 05 jan 2024 17:19 ik heb altijd geroepen dat ik zou stoppen voordat ik zo ver heen ben dat autorijden gevaarlijk wordt
Als ik je leeftijd goed heb onthouden: Als mijn moeder dat had gedaan dan had ze 18 jaar lang geen auto gereden terwijl het nog wel kon... Ze rijd nog steeds.

Maar dat neemt niet weg dat stoppen met rijden nog steeds een prima overweging kan zijn.
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Ik ken diverse mensen die 's avonds en in de spits geen auto meer durven rijden, als ik zo ver zou zijn was ik al gestopt want ik heb toch het idee dat niet het overige verkeer maar die personen het gevaar op de weg zijn, simpel omdat ze niet meer voldoende kunnen anticiperen op het gedrag van het overige verkeer. Ik wil voor die tijd stoppen, echt. Ik vind dat het nu zeker nog niet zo ver is, maar ik wil niet bij die andere categorie ingedeeld worden.
Tolp2
Donateur
Contacteer:

Bericht door Tolp2 »

benkr schreef: 05 jan 2024 23:12 Ik ken diverse mensen die 's avonds en in de spits geen auto meer durven rijden, als ik zo ver zou zijn was ik al gestopt want ik heb toch het idee dat niet het overige verkeer maar die personen het gevaar op de weg zijn, simpel omdat ze niet meer voldoende kunnen anticiperen op het gedrag van het overige verkeer. Ik wil voor die tijd stoppen, echt. Ik vind dat het nu zeker nog niet zo ver is, maar ik wil niet bij die andere categorie ingedeeld worden.
Maar ligt dat niet kunnen anticiperen aan jouw, of aan het toenemend aantal rand-debielen die al-dan-niet met rijbewijs achter het stuur kruipen...

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Tesla. Proefrit op de CNC Brabant-dag?
Assumptions are the mother of all $%^& ups.
Twee keer meten is zeker weten, als je weet wat je meet...
spinningwheels
Contacteer:

Bericht door spinningwheels »

benkr schreef: 05 jan 2024 23:12 Ik ken diverse mensen die 's avonds en in de spits geen auto meer durven rijden, als ik zo ver zou zijn was ik al gestopt want ik heb toch het idee dat niet het overige verkeer maar die personen het gevaar op de weg zijn, simpel omdat ze niet meer voldoende kunnen anticiperen op het gedrag van het overige verkeer. Ik wil voor die tijd stoppen, echt. Ik vind dat het nu zeker nog niet zo ver is, maar ik wil niet bij die andere categorie ingedeeld worden.
Er zijn wel meer mensen die gewoon nog best wel aardig rijden maar niet graag in het donker of in de spits rijden. Mijn vader reed met 95 nog auto. niet in het donker, geen grote stukken niet meer op de snelweg, maar mooi een beetje in de buurt. Maar we hadden ook een oude baas in het dorp die niet meer mocht rijden, dus hij kocht zo,n brommobiel, nadat hij er twee in drie maand tijd had afgeschreven mocht hij daar ook niet meer in rijden.
In theorie kan ik praktisch alles
Portje
Donateur

Bericht door Portje »

Ik heb net mijn eerste keuring als oudere,75, achter de rug dus ik kan er weer 5j tegen.
Als oudere ga je wel wat rustiger en volgens de regeltjes, lees wat meer aan de snelheid houden, rijden.
En dat is voor de "haastige rijders" een doorn in het oog, hoe vaak er niet weer eentje als een gek langs je afscheurt op een 60 of 80 weg is niet normaal.
Maar ligt dat dan aan die oudere of aan die gekken?
In het donker rijden wordt idd wel wat lastiger, maar ik wijt dat meer aan het feit dat ik savonds nauwelijks nog ergens heen ga.
Ik blijf iig nog lekker doorrijden..
En geld voor een Tesla over heb ik niet, ook niet voor een 2e handse.
Ik heb het er ook niet voor over.
Als mijn auto op is dan kijk ik liever naar een lease auto voor zolang ik nog kan/mag rijden
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Sven
Contacteer:

Bericht door Sven »

Waar ik gedachtenloos aan voorbij ben gegaan:
Het kan natuurlijk flink uitmaken waar je woont en moet rijden.

Mijn moeder woont in het walhalla voor makkelijk autorijden, alleen het verschil met Brabant in het algemeen is al enorm. En dat kan per plaats nog meer verschil maken.
Kjelt
Donateur

Bericht door Kjelt »

Nederlanders zijn over het algemeen geen nette rijders.
Op de snelweg wordt nergens de twee seconden afstand gehouden en doe je dat wel dan prikken in no time twee autos zich er tussen.

En ook de maximale snelheid wordt aan de laars gelapt.
De 100km/uur tussen 6-19 uur bestaat voor de helft vd nederlanders nog steeds niet.

Als je op de N2 de geldende 80km/uur zou aanhouden dan wordt je echt door iedere vrachtwagen met 90- 95km/uur ingehaald.
hugo stoutjesdijk
Donateur
Contacteer:

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Blijkbaar is mijn beleving, of de omgeving hier zo dat ik dat slechte rijgedrag niet kan beamen. Er komt mij zelden een auto voorbij op een 80km weg, en op de snelweg rijd toch het overgrote deel rond de 100km/u. Dat zou natuurlijk kunnen komen dat ik de echte werkspits in de ochtend mijd. Als je op dat vroege uur 50 door het dorp rijd is er wel kans dat er een ongeduldige bouwvakker voorbij raast.

Wat me soms irriteert, lekker 60 sukkelen om te genieten van het uitzicht, zodra ze het dorp binnenrijden geven ze gas.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Plaats reactie