Ik verkoop mijn CNC machine die ik deels heb laten bouwen (dat geldt voor alles wat niet de tafel is)
De tafel heb ik ben dit jaar zelf gemaakt. Ik wil hem verkopen opdat ik een grotere machine wil bouwen.
De machine is zo stijf mogelijk en geeft geen trillingen tijdens het frezen.
De machine heeft weinig draaiuren, niet meer dan 10, ik gebruik hem dus niet veel, maar heb toch soms een CNC machine nodig voor mijn werk,
Meegeleverd is een MacBook Pro 2015 15 inch met daarop windows en een geldige licentie van Mach3
De vraagprijs is 4950,- excl btw, dus je krijgt er een factuur bij voor de boekhouding.
Gewicht van de machine zal ca 150kg zijn. Overal waar ik een verbinding heb kunnen maken om de machine stijf en stevig te maken heb ik dat gedaan.
Op de machine ligt een betonplex plaat die met glijmoeren aan de aluminum extrusie profielen vast zit, hierop zitten 2 lagen MDF waarvan het bovenste het wastebord is.
De machine is verder voorzien van 2 limit switches om makkelijk te kunnen homen. De frees is een Mafell CNC frees.
De afzuiging is niet meegeleverd, hier moet je zelf iets op verzinnen.
Alle aluminium platen zijn 10mm dik uitgevoerd.
Er zitten HGR20 geleiders op en DM542T drivers
Kan eventueel bezorgd worden tegen een schappelijk tarief, ik beschik over een bakwagen waar hij in past,
ophalen en hier testen is uiteraard mogelijk.
Complete CNC Machine, freesbereik 170x120cm
Moderator: Moderators
Complete CNC Machine, freesbereik 170x120cm
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.