Te koop: Toolingplate aluminium

Als je wat te koop wilt zetten kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren of neem anders contact op! De berichten worden automatisch verwijderd na 30 dagen!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
chimaerion

Te koop: Toolingplate aluminium

Bericht door chimaerion »

Hierbij verkoop ik 50 platen aluminium toolingplate.
Een hele tijd geleden van iemand overgekocht hier, maar door stopzetten CNC, geen nut meer voor mij.

Aan de twee hoeken per plaat is er een klein stukje uitgefreesd. Dit wel maar aan één kant.
De dimensies van de plaat zijn: 525mm lengte, 255 mm breedte, 10 mm dikte.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik verkoop het liefst alles in één keer, dan is de prijs €17,5 per plaat. Maar als er meerdere leden geïnteresseerd zijn, kan het tussen hen verdeeld worden.
Op te halen in regio Antwerpen, België.
Ballegooijen
Donateur
Contacteer:

Re: Te koop: Toolingplate aluminium

Bericht door Ballegooijen »

Die werden toch ooit aangeboden voor € 10,= ?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest!
https://www.Baldas.nl
chimaerion

Ballegooijen schreef: 06 jul 2025 11:18 Die werden toch ooit aangeboden voor € 10,= ?
Ja en kijk maar eens naar de aluminiumprijzen van vandaag?
Wil niet zeggen, dat als ik een 100g goudbaar vijf jaar geleden voor 4000 euro gekocht heb, dat ik die vandaag ook aan 4000€ moet verkopen, terwijl die vandaag aan boven de €9000 euro staat.

Trouwens, zelfs op de meeste toolingplate shops, krijg ik voor platen van dezelfde afmetingen, een prijs van €40-50 per plaat.
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Ballegooijen schreef: 06 jul 2025 11:18 Die werden toch ooit aangeboden voor € 10,= ?
Klopt, en als je er meerder kocht waren ze nog goedkoper.
Later ging iemand anders (ik geloof zijn baas) ze verkopen voor beduidend meer, ik geloof 15 Euro/stuk.
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

chimaerion schreef: 06 jul 2025 12:07
Wil niet zeggen, dat als ik een 100g goudbaar vijf jaar geleden voor 4000 euro gekocht heb, dat ik die vandaag ook aan 4000€ moet verkopen, terwijl die vandaag aan boven de €9000 euro staat.

Trouwens, zelfs op de meeste toolingplate shops, krijg ik voor platen van dezelfde afmetingen, een prijs van €40-50 per plaat.
Ik kreeg ze enkele weken geleden nog aangeboden van een medeforumlid voor 5,95 Euro/kg, nieuw en op elke maat die ik wilde, direct van de groothandel vandaan.
De platen zijn denk ik niet duur, maar anders dan direct van een groothandel heb je waarschijnlijk wel veel meer restafval omdat er maar 1 of 2 maten platen zijn.
Ik heb nog best wel het een en ander aan toolingplaat liggen dus ik heb geen interesse, maar als je dit zou aanbieden op b.v. de landelijke CNCzone dag zal er best we belangstelling voor zijn mits ze verkocht worden in kleinere aantallen of per stuk.
chimaerion

benkr schreef: 06 jul 2025 12:14
chimaerion schreef: 06 jul 2025 12:07

Ik kreeg ze enkele weken geleden nog aangeboden van een medeforumlid voor 5,95 Euro/kg, nieuw en op elke maat die ik wilde, direct van de groothandel vandaan.
De platen zijn denk ik niet duur, maar anders dan direct van een groothandel heb je waarschijnlijk wel veel meer restafval omdat er maar 1 of 2 maten platen zijn.
Ik heb nog best wel het een en ander aan toolingplaat liggen dus ik heb geen interesse, maar als je dit zou aanbieden op b.v. de landelijke CNCzone dag zal er best we belangstelling voor zijn mits ze verkocht worden in kleinere aantallen of per stuk.
Ik kan jammer genoeg niet geraken op de CNC zone dag. Wat ik wel kan doen is als er mensen geinteresseerd zijn, per 10 verkopen.
Mijn prijs komt neer op €4,86 per kg, dus dat is mijns inzien wel netjes, maar ik hoef zeker het onderste niet uit de kan te halen.
Prijs is bespreekbaar, maar men met ook niet afkomen met de helft te bieden.
Plaats reactie