Gevraagd: zware AC motor

Als je wat zoekt kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
bartL

Gevraagd: zware AC motor

Bericht door bartL »

Ik ben op zoek naar een zware AC motor van ongeveer 12kw. Mocht iemand iets hebben liggen dan hoor ik het graag. Of als iemand eens iets tegen komt bij 1 van de machineopkopers dan zou ik het zeer op prijs stellen als diegene even een foto wil maken en indien mogelijk een prijs kan achterhalen.
Hij hoeft niet mooi te zijn, maar hij moet wel werken😁
motormuis

Re: Gevraagd: zware AC motor

Bericht door motormuis »

https://www.machinehandelspierings.nl/E ... te-motoren
daar heb je een grote kans te slagen en de prijzen vallen ook mee
bartL

Bericht door bartL »

Bedankt voor de link! Hier staan er zeker een paar mooie tussen. Het heeft nog geen haast dus ik kijk het nog even aan. Mocht er niks meer voorbij komen dan ga ik ze zeker benaderen.
motormuis

Bericht door motormuis »

bartL schreef: 18 jul 2021 22:08 Bedankt voor de link! Hier staan er zeker een paar mooie tussen. Het heeft nog geen haast dus ik kijk het nog even aan. Mocht er niks meer voorbij komen dan ga ik ze zeker benaderen.
als ik bij spierings kom heb zelf wat spullen nodig zoals leibaanolie snijolie dan zal ik kijken of ze wat hebben dan geef ik wel een seintje
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

bartL

Bericht door bartL »

benkr schreef: 20 jul 2021 17:02 Ik kom net deze tegen:

https://www.troostwijkauctions.com/nl/e ... 0-7420697/

Is dat wat?
Bedankt Ben! Dat zou zeker een mooie kunnen zijn. Even in de gaten houden wat de prijs gaat doen.
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

bartL schreef: 20 jul 2021 18:08
benkr schreef: 20 jul 2021 17:02 Ik kom net deze tegen:

https://www.troostwijkauctions.com/nl/e ... 0-7420697/

Is dat wat?
Bedankt Ben! Dat zou zeker een mooie kunnen zijn. Even in de gaten houden wat de prijs gaat doen.
Morgenmiddag weet je het. Ik neem aan dat het bod wat er sinds mijn hint bij is gekomen van jou is, klopt dat?
Vooral de laatste minuten gaat het meestal hard, geen idee of dat nu ook zo is.

Laatst had ik geboden op een ladenkast om mijn gereedschap in op te bergen, pas na het plaatsen van het bod keek ik waar de kast eventueel opgehaald moest worden, dat was heel ruim boven Alkmaar, voor mij dus aan de andere kant van Nerderland zo ongeveer. Toen maar hopen dat er overboden zou worden, en wat denk je? Nee, hij was voor mij.
Maar hij staat inmiddels perfect in mijn schuurtje, geen spijt van gehad.
bartL

Bericht door bartL »

benkr schreef: 21 jul 2021 21:42 Morgenmiddag weet je het. Ik neem aan dat het bod wat er sinds mijn hint bij is gekomen van jou is, klopt dat?
Vooral de laatste minuten gaat het meestal hard, geen idee of dat nu ook zo is.
Nee dat bod is niet van mij. Geen zin om de prijs nu al op te drijven. Eerst even kijken wat erop geboden wordt tegen het einde.
benkr schreef: 21 jul 2021 21:42 Laatst had ik geboden op een ladenkast om mijn gereedschap in op te bergen, pas na het plaatsen van het bod keek ik waar de kast eventueel opgehaald moest worden, dat was heel ruim boven Alkmaar, voor mij dus aan de andere kant van Nerderland zo ongeveer. Toen maar hopen dat er overboden zou worden, en wat denk je? Nee, hij was voor mij.
Maar hij staat inmiddels perfect in mijn schuurtje, geen spijt van gehad.
Ik heb zo'n geintje gehad, met 4 draaibanken en een freesbank. Die stonden op een veiling in Engeland via BVA. Ik dacht ik doe op allemaal een bod en dan kijk ik eind van de dag wel ff hoe het gelopen is. Toen bleek dat ik ze allemaal had! :lol:
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

Ze zijn voor 55 Euro weggegaan, ik ben benieuwd of jij ze hebt.
bartL

Bericht door bartL »

Nee helaas. Ik had een automatisch bod gezet op 50euro, net te laag dus maar das altijd...
Het heeft geen haast dus er komt vast nog wel weer eens wat. Hopelijk wat dichterbij.
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

Weet je wat best zou kunnen? De persoon die dit gekocht heeft ging het om de 3 kW motor, die 11 kW brengt hij naar de schrootboer, of staat binnenkort op Marktplaats.
Jammer dat je hem net gemist hebt, maar wie weet kom je die motor toch nog tegen ergens.
bartL

Bericht door bartL »

Dat sluit ik inderdaad niet uit. We gaan het zien...
Plaats reactie