Daarom wil ik 2-3 kasten vervangen voor 1 ladenkast met 'dunnere'/minder hoge lades.
Ik heb op marktplaats zitten struinen, maar daar kom ik, naar mijn mening, hoge prijzen tegen voor een 30/40 jaar oude kast en nieuw zijn ze sowieso niet te betalen (althans niet voor een hobbyist).
Daarom mijn vraag of iemand toevallig iets heeft staan. Misschien is het 'wishfull thinking', maar ergens tussen 100-200 euro zou ik er wel voor over hebben. Mag uiteraard gebruikers sporen etc hebben en een oudje zijn, zelfs als er wat onderhoud moet gebeuren is het geen probleem.
Ik weet dat sommige handelaren ze soms hebben staan in een hoekje of bij iemand thuis die in de weg staat.
Mocht je zelf toevallig naar een ander soort kast (BxHxD: schuifdeurkast staal +/-2000x2000x400, schuifdeur kast +/-2400x600x450, 4 ladenkast: +/-1500x1500x450) op zoek zijn dan heb ik misschien nog wel iets staan, foto's van deze kasten kan ik indien gewenst naar je toesturen richting einde van de week.
Beggers can't be choosers, maar ter richtlijn:
breedte 800-1000mm, hoogte zo hoog mogelijk?, diepte 400-600mm.
Een paar plaatjes voor het idee (ik verwacht uiteraard geen spik en span kast, zoals gezegd een oude/verweerde is geen probleem, als hij maar veel lades heeft!):