3 x stappenmotordriver gezocht voor 12nM 6A motoren

Als je wat zoekt kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren!!!

Moderator: Moderators

André-R
Donateur

Re: 3 x stappenmotordriver gezocht voor 12nM 6A motoren

Bericht door André-R »

ga proberen wat foto's bij te voegen
optimum controller IV top.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
DaBit
Donateur

Bericht door DaBit »

Ziet er wat mij betreft prima (her)bruikbaar uit. Ik zou dit eerst aan de pruttel brengen, geld uitgeven kun je later altijd nog doen.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
André-R
Donateur

Bericht door André-R »

benkr schreef: 22 sep 2022 10:34 12 november in Wijk en Aalburg is ook een goed idee, daar komen nog veel meer lotgenoten en zeker ook de mensen die op 1 oktober van de partij zijn.
Ook dan ben ik helaas verhinderd...
André-R
Donateur

Bericht door André-R »

DaBit schreef: 22 sep 2022 13:48 Ziet er wat mij betreft prima (her)bruikbaar uit. Ik zou dit eerst aan de pruttel brengen, geld uitgeven kun je later altijd nog doen.
Is zeker de moeite waard... de controller is echt (en ruikt ! ) gloedje nieuw...
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Als ik die besturingskast bekijk op de foto dan lijkt het me geen enkel probleem om dat Eding kaartje tegen de linker zijkant (op de foto) te schroeven en van daar uit met wat draadjes die betreffende signalen naar de juiste plek te brengen.
Ik heb geen idee of dat soort dingen binnen je vaardigheden liggen, anders wil ik je best een keer een middag of zo helpen in de zin van doorspreken welk signaal je waar heen moet brengen of vandaan moet halen. Dan zou je met de besturingskast en de Eding kaartjes bij mij langs moeten komen.
André-R
Donateur

Bericht door André-R »

benkr schreef: 22 sep 2022 21:58 Als ik die besturingskast bekijk op de foto dan lijkt het me geen enkel probleem om dat Eding kaartje tegen de linker zijkant (op de foto) te schroeven en van daar uit met wat draadjes die betreffende signalen naar de juiste plek te brengen.
Ik heb geen idee of dat soort dingen binnen je vaardigheden liggen, anders wil ik je best een keer een middag of zo helpen in de zin van doorspreken welk signaal je waar heen moet brengen of vandaan moet halen. Dan zou je met de besturingskast en de Eding kaartjes bij mij langs moeten komen.
Hallo Benkr,
Ik ben redelijk handig met een soldeerbout, vroeger electronica als hobby gehad.(..printjes maken , versterkertjes bouwenen zo, je weet wel..) dus dat komt wel goed. Het wordt wat lastiger met deze -voor mij nieuwe- dingen welke signalen waarheen moeten.
Die Eding kaart kan inderdaad in het lege slot van de 4e driverkaart komen, moet alleen een 24v voedingkje ergens vandaan zien te halen..en mocht ik er echt niet uit komen, wat aansluiten betreft, erg sympa om me een beetje op weg te helpen. Ik denk echter dat dat op afstand ook wel gaat lukken..gr.André
Plaats reactie