Frezen op 47 graden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ikzelf28
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2018 04:01

Frezen op 47 graden

Bericht door ikzelf28 » 07 apr 2018 16:50

hoi allemaal.

Ik kreeg de vraag van een vriend, of ik een trespa paneel kan frezen met de kanten overal verstek op 47°
zijn er V-Bits die je kan kopen die op 47° frezen of hoe doe je dat best?

FSSF
Berichten: 676
Lid geworden op: 07 jun 2011 22:20
Locatie: Den haag

Re: Frezen op 47 graden

Bericht door FSSF » 07 apr 2018 16:51

Die kun je op maat laten slijpen, en anders een vijf assige machine halen :lol:
https://www.facebook.com/cncdepartment/" onclick="window.open(this.href);return false;

ikzelf28
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2018 04:01

Re: Frezen op 47 graden

Bericht door ikzelf28 » 07 apr 2018 17:12

Ken jij een firma waar ze dat doen?

FSSF
Berichten: 676
Lid geworden op: 07 jun 2011 22:20
Locatie: Den haag

Re: Frezen op 47 graden

Bericht door FSSF » 07 apr 2018 17:23

https://www.facebook.com/cncdepartment/" onclick="window.open(this.href);return false;

keesfrees
Berichten: 1597
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen
Contacteer:

Re: Frezen op 47 graden

Bericht door keesfrees » 07 apr 2018 18:30

Met 47 gr. wordt bedoeld : overhaaks ?
Zodat de de buitenkant iig sluit vermoed ik.

Ik gebruik daar deez voor :
http://www.trasco.nl/cnc_keermes_siergroeffrezen.php

En nog iets over V-frezen, ik weet er helaas meer over dan me lief is . . :-//
http://www.cnczone.nl/viewtopic.php?f=22&t=9544&#p95949

Gebruikersavatar
janplastiek
Donateur
Berichten: 1526
Lid geworden op: 23 sep 2010 23:28
Locatie: Rijkevorsel België
Contacteer:

Re: Frezen op 47 graden

Bericht door janplastiek » 07 apr 2018 21:17

ik heb hiervoor verschillende mogelijkheden, de gemakkelijkste vind ik deze

http://www.garnotec.be/producten/BE/13/785
Breek de dag, frees een lijntje.

rkr
Donateur
Berichten: 732
Lid geworden op: 08 jul 2007 21:20
Locatie: wieringerwaard
Contacteer:

Re: Frezen op 47 graden

Bericht door rkr » 08 apr 2018 10:20

als het slechts om een paar randjes gaat

- recht uitfrezen
-45 graden V bit met kogellager
- vulplaatje onder je bovenfrees aan een kant


dit gaat natuurlijk niet als je veel randen hebt met veel verschillende richtingen of bochten

Plaats reactie