Zelf geen CNC, waar uitbesteden?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
cracktor
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 sep 2016 21:17
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Zelf geen CNC, waar uitbesteden?

Bericht door cracktor »

Goedenmiddag allemaal,

Sinds enige tijd verdiep ik me als meubelmaker in de wereld van CNC. Heb zelf helaas geen cnc en ga er op de korte termijn ook geen bouwen; geen ruimte voor en niet de kennis om iets te bouwen wat productief zou worden.
Ben wel bezig met het tekenprogramma fusion360; nu vroeg ik me af als ik daarmee wat prototypes uit zou willen frezen waar zou ik dan terecht kunnen?
Ken voor het laseren en zetten van staal het bedrijf tailorsteel, die hebben een portal waarbij ik mijn tekening kan uploaden en rekent dan uit of het gemaakt kan worden en wat het kost.
Zijn er meer bedrijven die zo werken, of die tenminste zijn ingesteld op het maken van ontwerpen voor klanten?
Ben op zoek naar een partij voor het cnc frezen van hout en het buigen van pijpen, beide voor relatief kleine hoeveelheden.

Heb geen belang in bovengenoemd bedrijf en hoop hier een lijstje met bedrijven te verzamelen waar ik mijn cnc werk uit zou kunnen besteden.

Bij voorbaat dank en nog een fijn laatste stukje weekend!
sbos
Berichten: 92
Lid geworden op: 14 nov 2010 16:46
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Zelf geen CNC, waar uitbesteden?

Bericht door sbos »

Hallo cracktor,

Ik ben ook meubelmaker en heb de mogelijkheid om houten onderdelen en prototypen voor jou te frezen. Kan maximaal 1500*3050 uit een plaat frezen.
Uiteraard als het werk groter wordt kan het in delen worden gefreesd.
zou dus graag met jou in contact komen om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Stuur eventueel een pb naar mij als je interesse hebt, dan kunnen we iets afspreken.

Kan nu geen foto's omdat ik een bestandsformaat foutmelding krijg op mijn jpg bestanden.

Zie je reactie tegemoet.

Groeten,

Sjaak Bos,
Meubelmakerij bohome.
cracktor
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 sep 2016 21:17
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Zelf geen CNC, waar uitbesteden?

Bericht door cracktor »

Top thx heb je website gebookmarkt!
Plaats reactie