Welk materiaal voor instrumentenbak

Hier kan gesproken worden over al het verbruikersmateriaal.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
janplastiek
Donateur
Berichten: 1985
Lid geworden op: 23 sep 2010 23:28
Locatie: Rijkevorsel België
Contacteer:

Re: Welk materiaal voor instrumentenbak

Bericht door janplastiek »

voor een 1mans zaak neem ik wel wat af, en omdat de machine wat groot uitgevallen is, kan er aardig wat opgelegd worden. Er komt geregeld werk binnen, van andere frezers waarvan de machine toch te klein blijkt te zijn.
ook voorbereidend werk voor draaiers en frezers komt geregeld voor, tandwielen van 1100, 1500 en 1980mm heb ik al voor gefreesd, gaten om te bevestigen, om gewicht te verminderen en al contouren op 0.5mm overmaat.
dat materiaal is dan dikwijls van de klant, besteld en dan merken dat ze het niet klaar krijgen, moet Jan het maar oplossen. :lol:

Een klant vroeg om platen van 200mm dikte te frezen 2800 x 1600, heb ik de verplaatsing van de Z as maar vergroot van 260mm naar 500mm, tafel was er al genoeg. :mrgreen:
Toen kwamen ze toch graag even van te voren poolshoogte nemen, of ik wel degelijk dat formaat kon bewerken.
antwoordde ik langs mijn neus weg dat ze tot 4000 x 2000 x 200 mochten langs brengen. :lol:
alleen zo een plaat er op krijgen is andere koek, gelukkig brachten ze toen zelf een heftruck mee.

Zo wordt je vanzelf een groot gebruiker.
Breek de dag, frees een lijntje.
Plaats reactie