rexroth linear rails

Alle geleidingen bijv blok of linear, kogel enz Maar ook lagers kunnen hier besproken worden.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Art Vandelay
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2019 01:08

rexroth linear rails

Bericht door Art Vandelay »

Beetje hulp nodig na wat heen en weer te hebben gegoogled. Als ik zoek op rexroth linear rails H (7210) 683 krijg ik veel resultaten, maar geen van allen de goede. Paar weken geleden een setje van 10 rails met 7 wagentjes erbij gekocht op een veiling, hebben wel een schoonmaakbeurt nodig, maar mooi spul voor de prijs die ik betaalde. 7 is alleen een rot aantal, heb er eigenlijk nog 1 (of 5) nodig, maar als dat allemaal rexroth moet worden, poeh, dure hobby. Daarom ook m'n vraag, kan ik er niet wat andere, (vooral) goedkopere wagentjes opzetten, zonder natuurlijk veel kwaliteit in te moeten leveren? De linear rails lijken me namelijk aardig specifiek, dacht eigenlijk dat het wel een beetje gestandaardiseerd was en dat ik gewoon van elk merk wel wat lineaire geleidingsblokken er op kon gooien, maar daar twijfel ik nu behoorlijk aan.

Zaten ook een stel alu blokken op de wagentjes en rails, als iemand weet waar die voor hebben gediend, laat het maar weten, googlen op de serie nummers die erop staan heeft me ook niks opgeleverd.

18928
18933
18929
18930
18932
18931
Gebruikersavatar
Markus
Donateur
Berichten: 1004
Lid geworden op: 01 sep 2007 22:43
Locatie: Aduard, Groningen
Contacteer:

Re: rexroth linear rails

Bericht door Markus »

Had je hier al gekeken ?

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... g&_sacat=0

Greezt,

Markus
XL500SZ
Berichten: 154
Lid geworden op: 25 sep 2017 09:54
Locatie: Grunn'

Re: rexroth linear rails

Bericht door XL500SZ »

Heb wel eens wat wagentjes besteld bij kugellagermarkt.de Dit waren 35mm wagens en de prijs was best goed voor nieuw spul.

Weet niet of dit goedkoper is als het adres dat jij hebt:
https://www.kugellagermarkt.de/online-k ... r=10130660

Anders zijn ebay.de en ebay kleinanzeigen idd goede opties om tweedehands wat te vinden.
Plaats reactie