T5 tandwiel 25mm breed en veel tanden

Alles wat niet past in de rest van de subforums

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12045
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: T5 tandwiel 25mm breed en veel tanden

Bericht door hugo stoutjesdijk »

benkr schreef: 13 aug 2019 18:24 Hugo, het gaat overigens over die servo met motor die jij ooit aan de praat hebt gebracht voor Spinningwheels.
Weet jij toevallig nog of- en hoe je die hebt ingesteld? Had jij daar toevallig meer gegevens van?
Ik gooi zelden iets weg, zowel fysiek als virtueel, dus grote kans dat ik ergens nog een mapje met spul heb rondhangen.
Kan het zijn dat ik dat ding serieel heb aangesloten? het bijbehorende display deed in ieder geval niets.
Hm, dan moet ik misschien op de laptop gaan snuffelen.
Ik mail wel wat ik vind, als je het zaterdag nog niet hebt even een herinnering sturen. ;-)

ik stuurde hem met step / dir aan op ISD04 en ISD03, en ook nog iets van enable, zat een losse 24v power supply bij voor de enable als ik me niet vergis.
O, 24v (X2 13=gnd, 18=24v) voor de brake te ontgrendelen natuurlijk, die moet er op blijven, anders doet ie niet veel.
Laatst gewijzigd door hugo stoutjesdijk op 14 aug 2019 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12045
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: T5 tandwiel 25mm breed en veel tanden

Bericht door hugo stoutjesdijk »

inmiddels de standaard docu gestuurd.
Drive manager moet met wetransfer is 130 MB, of heb je die al ergens gevonden ?
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
benkr
Donateur
Berichten: 7778
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: T5 tandwiel 25mm breed en veel tanden

Bericht door benkr »

Hugo, ik heb je al een PB gestuurd hier over.
De servoversterker die jij draaiend had gemaakt is defect, ik heb daar een andere voor gekocht (zelfs 2 stuks) via EBay.de, die probeer ik nu werkend te krijgen.
Ik ga jou motordata laden in de versterker en kijken wat het dan doet.
Het probleem is dat de resolver heel waarschijnlijk een 6 polige uitvoering is, en dat is wat lastiger instellen met DriveManager, die heeft die keuze niet, en dan moet je echt alles met de hand instellen.
Ik ben wel al heel blij met die PDF over het type motor wat ik heb, daar vind ik bij LTi niets meer van, de andere documenten had ik al, evenals de DriveManager.
Ik ga nog wel een keer een flink oudere versie van DriveManager downloaden, wellicht heeft die de optie vam een 6 polig resolver nog wel, is tamelijk ongebruikelijk.
Plaats reactie