rubber

Alles wat niet past in de rest van de subforums

Moderator: Moderators

muzzieterminater
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 mar 2009 14:33
Contacteer:

Re: rubber

Bericht door muzzieterminater »

das waar das waar arie
Gebruikersavatar
Mcgyver
Berichten: 4051
Lid geworden op: 08 jun 2007 17:45
Locatie: Ridderkerk

Re: rubber

Bericht door Mcgyver »

rustig rustig muzie..

Een cirkelzaag vliegt echt niet zomaar in je hoofd :lol:

Een ongelukje gebeurt in een onbewaakt moment.. bij elke verwonding word je een stukje wijzer en dit gebeurt de volgende keer echt niet meer...
Het is gewoon belangrijk dat je terwijl je bezig bent je begrijpt wat er gebeurt en je bewust bent van elke handeling die je doet...

Eene freesmachine ontploft echt niet... houd je hand weg van de frees.. dan is er niks aan de hand..

Als je een lang stuk buis in de hand hebt die je aan het slijpen bent gebeurt er echt niks byzonders.
De gevaarlijke dingen gebeuren als je teveel aan het experimenteren bent....en je te dicht met je handen bij gevaarlijk materiaal bezig bent....
Gewooon je gezonde verstand gebruiken.. en goed alert blijven..

Ieder mechanicus zoals arie zei heeft wel eens en wondje... ik kan er over meepraten.. mijn handen zijn niet zonder littekens.. maar heb maar een enkele keer een echt uitschietertje gemaakt.. je leert ervan elke keer..

Vooral niet bang zijn maar begrijpen wat je doet en wat er werkelijk kan gebeuren..
Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
Damocles
Berichten: 1545
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:12
Locatie: Brussel
Contacteer:

Re: rubber

Bericht door Damocles »

De enige dingen die je echt wel om de oren vliegen zijn van die dremel doorslijp schijfjes. Was me dat even schrikken toen er in de week zo 1 net op mijn schouder vloog met een leuke POKKK bij als geluid. Toen schrok ik wel even. Nieuw schijfje er op, de dremel van mij weggericht en HUP gaan ;-).

Idd gewoon attend blijven. Een buis van 10cm of langer tegen een slijpmolen halen kan echt geen kwaad. Zelf je vinger er tegen houden heb je hoogstens een brandwondje. Maar beter te voorzichtig dan niet voorzichtig genoeg natuurlijk ;-).
Wanneer iets perfect dezelfde maat heeft, dan gebruik je geen nauwkeurig genoeg meettoestel.
muzzieterminater
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 mar 2009 14:33
Contacteer:

Re: rubber

Bericht door muzzieterminater »

mcgiver wat is er toen gebeurd toen je echt een uitschieter maakte ?

muzzie
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: rubber

Bericht door create »

Misschien dat we beter dit verder in de praathoek kunnen bespreken, nog even en ik moet een E.H.B.O. cursus gaan geven :lol:

Blijf ook even ontopic heren

gr Create
Plaats reactie