EdingCNC draadloze pendant

Alles wat niet past in de rest van de subforums

Moderator: Moderators

Plaats reactie
chimaerion
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 nov 2017 19:50
Locatie: Oost-vlaanderen

EdingCNC draadloze pendant

Bericht door chimaerion »

Ik heb onlangs via aliexpress een draadloze pendant gekocht:

https://m.nl.aliexpress.com/item/400107 ... 6d6367kzG0

Uit een ander topic hier stond dat je deze kon doen werken met een afzonderlijke licentie van EdingCNC.
Nu vraag ik aan EdingCNC zo een licentiefile aan, maar blijkbaar is het voor deze controller niet beschikbaar?

Welke soort controllers werken er dan wel mee, behalve de officiële die op de site van Eding te vinden zijn?

Ik heb trouwens de cnc760 board.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5411
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: EdingCNC draadloze pendant

Bericht door serum »

Klopt, ze zijn ermee gestopt. Niet alleen voor jouw controller, maar ze zijn ermee gestopt licenties te faciliteren voor pendants.

Begrijp wel dat het lastig is om support te verlenen op alle controllers, maar heeft alle schijn van een monopoly spelletje dat je een controller verkoopt die als enige met je software werkt, die elders voor 1/3e à 1/4e van de prijs te krijgen is. (met een andere ontvanger welliswaar, maar ik kan geen negatief bericht vinden over de meegeleverde standaard USB dongle)
chimaerion
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 nov 2017 19:50
Locatie: Oost-vlaanderen

Re: EdingCNC draadloze pendant

Bericht door chimaerion »

serum schreef: 21 okt 2020 12:43 Klopt, ze zijn ermee gestopt. Niet alleen voor jouw controller, maar ze zijn ermee gestopt licenties te faciliteren voor pendants.

Begrijp wel dat het lastig is om support te verlenen op alle controllers, maar heeft alle schijn van een monopoly spelletje dat je een controller verkoopt die als enige met je software werkt, die elders voor 1/3e à 1/4e van de prijs te krijgen is. (met een andere ontvanger welliswaar, maar ik kan geen negatief bericht vinden over de meegeleverde standaard USB dongle)
Wat is dat jammer zeg.

Bij deze zet ik hem dan te koop voor wie hem kan gebruiken met Mach of Linuxcnc, ...
teckel
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2014 16:47
Locatie: sint-pieters-leeuw (BELGIE)

Re: EdingCNC draadloze pendant

Bericht door teckel »

Altijd vervelend als je het pas na de aankoop moet vernemen,
Btw wat moet het kosten?
Plaats reactie