Toolingplate

Alles wat niet past in de rest van de subforums

Moderator: Moderators

Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: Toolingplate

Bericht door Caesar »

Kleine update omdat ik voor mijn eigen bed een stuk 5083 gegoten nodig heb (onbehandeld, omdat ik hem zelf vlak ga frezen op de frees zelf):

Ik heb de offerte binnen en je betaald 3.75eu/kg. Soortelijk gewicht is 0.0027299 kg/cm3. M.a.w. als je je afmetingen van je project/raw material uitrekent in cm3 maal soortelijk gewicht maal 3.75 krijg je kost prijs.

Bijvoorbeeld mijn bed:

(65cmx65cmx2.7cm)*0.0027299 = 31.14kg * 3.75 = 117 euro.

Als iemand wilt mee bestellen dan moet dat voor morgenmiddag 12.00. Dan neem ik het in de bestelling mee (het is beetje kortdag maar ik heb mijn bestelling voor vrijdag a.s. nodig). In de toekomst zal vast nog wel een bestelling volgen dus mocht je twijfelen, kan ik je t.z.t. bij de bestelling erop zetten.

Notabene: dit is dus onbehandeld 5083 (AlMg4.5Mn), maar wel gegoten. Ik raad je aan 1-2mm dikker te nemen zodat je 0.5-1mm aan beide zijde eraf kan vlakken.

Mocht je wat willen:

-geef mij dan door wat je afmetingen zijn (specificeer in cm of mm!!!!!)
-ik reken voor de goede orde uit wat het je kost: ik zet er geen meerprijs op, maar dan weet je zeker dat wat jij verwacht te betalen ook is wat het zal worden
-ik haal vrijdag de spullen op, je kunt na vrijdag bij mij komen ophalen (in de buurt van Oirschot). Versturen verdient niet de voorkeur want ik heb het behoorlijk druk en daarnaast geen goede middelen om je spullen netjes in te pakken zodat het in goede orde aankomt.

Als je vragen/opmerkingen hebt stuur ze gerust!

Rene
Plaats reactie