3D probe problemen

Moderator: Moderators

Jasper
Berichten: 691
Lid geworden op: 05 jul 2019 09:39
Locatie: Gorinchem X5 Y2
Contacteer:

Re: 3D probe problemen

Bericht door Jasper »

Arie Kabaalstra schreef: 18 dec 2020 14:58 Hoezo, Foto wil niet lukken?.. Uploaden naar je galerij, en in je bericht kwakken..da's geen rocketscience..

Verder.. "Vaak biejje te bang". zoals ik al eerder stelde.. mijn eerste probe zag er aan de buitenkant mooi uit.. maar intern?.. was ik nie heel trots op.. toch.. werkte ie feilloos.. en daar gaat het om..
Ik heb al meerdere foto's in mijn galerij geplaatst, zoek maar even op.

Ik dacht hem op mijn telefoon gewoon even als bijlage te doen en daar pakt hij hem niet,.
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3722
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: 3D probe problemen

Bericht door andrefc101 »

Kjelt schreef: 18 dec 2020 10:58 Argon is zwaarder dan lucht dus als je onderop geen lek hebt en de probe altijd vertikaal houdt ook tijdens opslag.....
Het idee is grappig, maar ik betwijfel erg of dit in de praktijk een werkbare situatie oplevert.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11032
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: 3D probe problemen

Bericht door DaBit »

Kjelt schreef: 18 dec 2020 10:58 Argon is zwaarder dan lucht dus als je onderop geen lek hebt en de probe altijd vertikaal houdt ook tijdens opslag.....
Iets van balg rondom het bewegende deel heb je nodig, dat is bij mij een rubber zuignapje. Da's al poreus genoeg om die argon te laten verdwijnen in, zeg, ruim minder dan een jaar tijd. Het voornaamste nut van de argonvulling was vocht verdrijven.

Overigens had olie ook gekund.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Plaats reactie