Sinos sds 6 2-v
Moderator: Moderators
Sinos sds 6 2-v
Hallo allemaal, ik heb op mijn draaibank een digitale uitlezing van sinos geïnstalleerd. Heeft er hier misschien iemand een deftige handleiding voor.
Bedankt Filip.
Bedankt Filip.
Re: Sinos sds 6 2-v
Ik heb het manual voor je in de knowledge base gezet, dan is het meteen voor iedereen toegankelijk.
Ik heb hier toch nog een probleempje dat Ik niet vindt.
Als ik de dwarsslede volgens mijn oude nonius 1mm verplaats komt er op mijn digitale uitlezing slechts 0,5mm bij. Dus op mijn nonius heb ik dan wat ik effectief van de diameter afneem maar op de digitale zie ik enkel de verplaatsing van de langsslede. Iemand een oplossing?
Als ik de dwarsslede volgens mijn oude nonius 1mm verplaats komt er op mijn digitale uitlezing slechts 0,5mm bij. Dus op mijn nonius heb ik dan wat ik effectief van de diameter afneem maar op de digitale zie ik enkel de verplaatsing van de langsslede. Iemand een oplossing?
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Jazeker, de manual lezen misschien?Filip schreef: ↑25 mei 2023 18:53 Ik heb hier toch nog een probleempje dat Ik niet vindt.
Er is een klein verschil tussen diameter- en radius draaien... het zou kunnen dat dat in die handleiding staat.
Klopt, je moet inderdaad bewust kiezen, en dat hoef je maar eenmalig te doen, het hoe staat inderdaad in de manual.andrefc101 schreef: ↑25 mei 2023 18:57Jazeker, de manual lezen misschien?Filip schreef: ↑25 mei 2023 18:53 Ik heb hier toch nog een probleempje dat Ik niet vindt.
Er is een klein verschil tussen diameter- en radius draaien... het zou kunnen dat dat in die handleiding staat.
Juist gevonden. Ik was inderdaad verkeerd aan het zoeken in de manual en was me aan het focussen op de "conversion of relative/absolute display ". Sorry voor de last en bedankt voor de moeite. 
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Graag gedaan… soms sta je op het verkeerde been, en dan kan een anderstalige manual lastig zijn……
Merci andrefc101,
Even oftopic maar ik ben bezig met de restauratie van een FC 2a met zes cilinder benzine motor.
Groetjes Filip
Even oftopic maar ik ben bezig met de restauratie van een FC 2a met zes cilinder benzine motor.
Groetjes Filip
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Dat is erg leuk, ben ik wel benieuwd naar!