Account verwijderen

Bij vragen en moeilijkheden over het forum kunnen jullie die hier kwijt.

Moderator: Moderators

Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door Tonybryden »

Elenpe,,,,
Dit is nu precies wat ik bedoelde met ,,, zo was ik ook op het forum, .
Niets gaat vanzelf, ook niet hier op het forum, je kan hier vragen stellen wat je wil,
Maar doe eerst eens moeite om het forum door te spitten.

En geloof me helpen willen ze je hier echt wel, maar de juiste vraagstelling is nog wel eens moeilijk.

Nu wil ik nog even iets kwijt op jou reactie,
Je kunt ook gewoon niet meer op het forum verschijnen.
Ga geen mensen hier een naam geven waarvan jezelf niet weet wat het is.
Als je onvriendelijk wilt zijn op het forum , doe het dan in belgie, maar niet hier.

Sorry mods.
Gebruikersavatar
Sven
Berichten: 5985
Lid geworden op: 24 sep 2008 09:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door Sven »

DaBit schreef:Wel jammer dat we hier zo'n lieve en vriendelijke forumbezoeker kwijt raken.
Ik zit te snikken met hele diepe halen.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
D9R
Berichten: 421
Lid geworden op: 12 jun 2016 21:08

Re: Account verwijderen

Bericht door D9R »

Naja ik heb mijn ding uitgelegd en voor mij is de 'zaak' klaar :) Het account hoeft ook niet verwijderd te worden want ik piep toch stiekem af en toe langs om wat te lezen.

M.b.t. de laatste reactie van een medelid...ik hoop niet dat jullie denken dat de frustratie net zo diep bij mij zit ;-)

Want het topic krijgt een iets andere wending heb ik het idee.
Laatst gewijzigd door D9R op 16 nov 2016 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
hobbymanneke
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 nov 2015 17:00

Re: Account verwijderen

Bericht door hobbymanneke »

Hallo Allemaal

Was ff benieuwd hoe het met de tips voor de bouw/aanschaf van een cnc draaibank stond.
Maar het heeft nu een andere wending gekregen .

Kan het allemaal niet meer volgen, ben ook maar een simpel "hobbymanneke"
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door Tonybryden »

D9R
Welcome back.
Nu gaan we je weer volgen met je topics en foto's.

Mods zullen we hier maar een slotje op gooien.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Zonder oordeel, en omdat we nu toch met z'n allen in relatie therapie zitten. :lol:
En toch is het goed dat dit onderwerp af en toe weer opduikt. Ik denk dat we er allemaal iets van op kunnen steken. (tenminste degene die dat ook echt willen, en de moeite nemen te lezen)

Over het geven van ''verkeerde' of geen antwoorden, kan ik ook nog toevoegen.
Beetje vreemde vraagstelling waar geen antwoord op te geven is, niet geprobeerd de vraag echt duidelijk te maken. Dan moet je niet vreemd opkijken merkwaardige antwoorden te krijgen.
En daarnaast, bij het aandragen van oplossingen (die natuurlijk nooit zeker zijn, maar altijd gokwerk, ook door minimale info van de vraagsteller), wordt soms niet op in gegaan, maar wel doorgesukkeld met problemen, gemopperd, geen feedback, enz.

Ja, en soms wordt er een beetje oeverloos tussendoor gekakeld, dat komt natuurlijk voor iedereen verschillend over, maar maakt het meestal toch ook wel levendig, en het moet wel hobby blijven. :P

Misschien moeten we tekst buiten het onderwerp voortaan maar met een kleiner letterype doen.
:idea: :mrgreen:
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door create »

Hier is dat een groepje egotrippers en betweters die denken dat de wereld om hun aan het draaien is en allerhande nutteloze reacties en antwoorden geven maar zelden een oplossing op de gestelde vraag of ten minste meedenken en vragen stellen om dit probleem te kunnen oplossen.
Alleen ik nog even voor ik deze op slot gooi, het is bijna 10 jaar geleden dat ik dit forum ben gestart. Waarom? omdat ik op dat moment ( en nog wel eens ;-)) er niet uit kom en van de hele CNC-wereld niets vanaf wist. En omdat eral een cnczone.com was maar geen Nederlands forum ben ik het maar begonnen.

Het is NOOIT mijn bedoeling geweest om iemand een te frusteren omdat er niet of geen antwoord is gegeven wat je graag had willen horen. Ik als oprichter heb meerdere vragen gesteld waar 1 of geen antwoord op is gekomen. EN dan? nou ik ga gewoon verder zoeken. Kom er wel uit hoor, maar 9 van de 10 keer krijg ik antwoord en kan ik weer verder.

zelf lees ik ook niet meer elk bericht en soms zoek ik wat op google op en wat denk je waar ik terecht kom? hahaha juist me eigen forum hahaha lol

Na de open CNC-dag ben ik weer helemaal opgeladen voor een volgend jaar CNCzone.nl. Kom op we hebben nog steeds een mooi forum waar we PROBEREN iedereen te helpen. En laat iedereen in zijn waarde.
Ik begon mijn MDF machinetje zelf in elkaar geknutseld toen nog http://www.mijncnc.web-log.nl en nu met een eigen bedrijfje in koekstempels en trots dat ik dit forum ooit ben begonnen. Anders had ik nog steeds me MDF machine hahaha

Laten we nog even 10 jaar gezellig verder praten, discuseren en lol maken

tot zover

Greetz Create
Gesloten