Nieuwe forum layout

Bij vragen en moeilijkheden over het forum kunnen jullie die hier kwijt.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Nieuwe forum layout

Bericht door create »

ja ja achter de schermen word gewerkt :lol: achteraf was het zo opgelost! maar dat is altijd zo.
Nu ben ik een nieuwe block aan het maken op de portaal speciaal voor de sponsoren met de plaatjes en links erop

gr Create
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Nieuwe forum layout

Bericht door create »

Nog even wat anders, als ik op een link klik vanaf het forum, dan opent deze zich over cnczone heen ipv. dat er een nieuw venster opent. Ik weet niet of dat instellingen van het forum zijn, maar ik vind het irritant, want als ik klaar ben met die link, dan wil ik natuurlijk verder forummen
Deze zijn bij alle nieuwe geplaatse links opgelost!! dus over een paar maanden merkt je het niet meer :lol:

gr Create
Gebruikersavatar
Testa-Rossa
Berichten: 358
Lid geworden op: 20 okt 2007 17:38
Locatie: Groenlo, Achterhoek
Contacteer:

Re: Nieuwe forum layout

Bericht door Testa-Rossa »

Nog even een opmerking :oops: Ik vind 12 berichten/pagina persoonlijk wat weinig. Dan krijg je bij de interresante topics zoals (ik roep even wat) bijv. Arie's Beagle topic een berg pagina's (14 and counting). 15 á 20 berichten/pagina, vind ik persoonlijk handiger. Maargoed, das enkel mijn mening, en het kan wezen dat talloze gebruikers daar anders over denken :mrgreen:

Verder mijn dank voor het verhelpen van het linkprobleem, dat werd wel irritant. Super! dat dat nu op is gelost.

Keep up the good work!
De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten ut de Achterhoek!
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Nieuwe forum layout

Bericht door create »

En 15 it is, u vraagt en wij draaien. Ik had er zelf geen problemen mee, heb 20 geprobeerd maar dat is wel heel veel. Zo duurt het uren voor je bij me ads komt :lol: :P

gr Create
Gebruikersavatar
Testa-Rossa
Berichten: 358
Lid geworden op: 20 okt 2007 17:38
Locatie: Groenlo, Achterhoek
Contacteer:

Re: Nieuwe forum layout

Bericht door Testa-Rossa »

20 is misschien inderdaad wat veel, maar 15 klinkt in ieder geval logischer als 12 :lol:

Wederom dank!
De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten ut de Achterhoek!
Gebruikersavatar
Testa-Rossa
Berichten: 358
Lid geworden op: 20 okt 2007 17:38
Locatie: Groenlo, Achterhoek
Contacteer:

Re: Nieuwe forum layout

Bericht door Testa-Rossa »

Nog een opmerking :oops: op het motor-forum word een afbeelding automatisch gerescaled en komt er een rode rand omheen als deze te groot is (480x640+), als je erop klikt krijg je de afbeelding in een nieuw venster op originele grootte. Nou lijkt het mij ook wel handig zon auto-rescaler bij het posten van een foto hier, zeker gezien de foto's steeds groter worden bij nieuwe camera's. Zelf herschaal ik de foto's meestal al om ruimte te besparen op de webspace.

Geen kritiek of iets, ofzo, ik denk ik roep het even misschien dat je dat ook wel handig lijkt, ik heb er op dit forum nog nooit last gehad van asociaal grote foto's.

Verder moet ik zeggen dat de 'bekijk nieuwe berichten'-optie erg handig is!
De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten ut de Achterhoek!
Plaats reactie