Mooie vacature bij het Herseninstituut

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11032
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Mooie vacature bij het Herseninstituut

Bericht door DaBit »

De gevraagde combinatie van kwaliteiten is wat, euh, bijzonder, maar je zou zeggen dat je het vroeg of laat een keer probeert met iemand die de potentie lijkt te hebben om te voldoen. Blijkbaar lukt dat niet, dus misschien ook handig om enig inzicht te geven waarom die vacature nog niet vervuld is. Sollicitanten zullen er wel geweest zijn lijkt me, maar waar zijn ze op afgeketst?

Want ook al zou het geen forumgenoot worden: ieder forumlid kent op zijn beurt weer een hoop anderen, en de vijver met techneuten heeft momenteel wat last van overbevissing. Wat extra paren ogen om te zoeken kan dus niet zoveel kwaad, en wat extra munitie om iemand te overtuigen dat hij/zij toch wel geschikt is om het eens bij jullie te proberen ook niet.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12045
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Mooie vacature bij het Herseninstituut

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Ik zeg niks... maar de resultaten van decennia lang "techniek" te negeren in het opleidings traject beginnen nu overal ernstige problemen op te leveren. Hoezo Nederland kennis Economie ?
Hoorde al over een bedrijf met behoefte aan goede techneuten dat nu al automonteurs aan het ronselen was omdat dat het enig vindbare is wat nog gewend is 'iets' in en uit elkaar te schroeven.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
rien1959
Berichten: 637
Lid geworden op: 18 mar 2008 16:59
Contacteer:

Re: Mooie vacature bij het Herseninstituut

Bericht door rien1959 »

Waarom zetten ze die vacature niet op Linkedin ? De kans wordt dan toch een stuk groter dat er iemand wordt gevonden.
flex
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 jan 2015 20:38
Locatie: Heerhugowaard

Re: Mooie vacature bij het Herseninstituut

Bericht door flex »

@Mikervee,
Leuk het OV/Trein.
Maar je moet eerst door weer en wind naar het station en ben je al tot op het bot nat geregend op je fiets. Of je staat daar in je natte regenpak in de trein... Bij station HHW parkeren met de auto is welhaast onmogelijk zo druk, tenzij je ook weer veel te vroeg vertrekt, en kan je net zo goed doorrijden naar het AMC...
Nu zou ik in HHW op stappen en is het nog niet al te druk, denk ik, in de trein. Maar pak toch liever de auto en de vrijheid die dat bied. Maakt het ook makkelijker om na het werk naar enkele hobby clubs te gaan dan als je met de trein op en neer gaat.
mikervee
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 dec 2015 04:38

Re: Mooie vacature bij het Herseninstituut

Bericht door mikervee »

Ha flex,

Natuurlijk is het voor iedereen anders, en ik wil jouw standpunt zeker niet bagatelliseren.
Ik kan alleen maar weergeven hoe het mezelf is vergaan, en dat mijn afkeer van treinen vrij snel (bijna) is overwonnen. En natuurlijk, dat sommige banen de moeite waard kunnen zijn om die drempel te nemen :P

Mike
keesfrees
Berichten: 3112
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: Mooie vacature bij het Herseninstituut

Bericht door keesfrees »

flex schreef:. . . eerst door weer en wind naar het station en ben je al tot op het bot nat geregend op je fiets. Of je staat daar in je natte regenpak in de trein...
"beetje" overdreven :-)
https://www.hetregentbijnanooit.nl
handig aanhalen (citeren, quoten) : https://cnczone.nl/viewtopic.php?f=37&t=12599
Plaats reactie