WANTED: the66mustang

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gesloten
Gebruikersavatar
Testa-Rossa
Berichten: 358
Lid geworden op: 20 okt 2007 17:38
Locatie: Groenlo, Achterhoek
Contacteer:

WANTED: the66mustang

Bericht door Testa-Rossa »

Hallo mensen,

Ben hier een tijd weinig actief geweest, dat komt omdat ik voor mijn CNC project zo gauw nog niet echt ruimte heb om de boel samen te bouwen, dus dit heb ik voorloplig ook even stil gelegt. Daarbij heb ik door mijn avond MTS naast mijn werk ook weinig tijd. Dus heb ik bij the66mustang een machine besteld.

Dit heb ik geloof ik gedaan in juli/september zon beetje, in begin oktober nog een mailtje gehad dat de machine 'met een weekje wel klaar zou zijn'. En dat is me nadien nog meermalen toegezegt (als je dan eindelijks met hem in contact komt).

Ik weet dat er prive meerdere dingen voor hem gespeeld hebben. En ik heb aangegeven daar alle respect voor te hebben (riscico van het kopen bij een particulier, zo zie ik dat), zolang hij mij maar op de hoogte houd. En dat is dus iets wat hij ábsoluut niet doet. Sterker nog als ik dan maar contact met hem probeer op te nemen lijkt hij van deze aardkloot verdwenen te zijn. Hij reargeert niet op telefoontjes/telefoon naar zijn werk/smsjes/emailjtes/pbtjes/briefjes aan de deur/langsgaan. Helemaal niks.

Nou weet ik dat meerdere mensen hier hetzelfde probleem hebben en ik vroeg me af of er al iemand een prive detective heeft in gehuurd ofzo :mrgreen:

Ik heb er namenlijk wel een paar honderd euro aan besturingscomponenten achter de deur liggen en ik zou graag weten dat deze veilig zijn.

Wellicht heeft iemand het adres van zijn vriendin in Zevenaar, of misschien een nieuw mobiel nummer.

Ik wil even vooropstellen dat ik hem niet als oplichter bestempel, evt. reacties betreffende contactgegevens dan ook graag over pm en niet in dit topic. Ik vind dit aleen geen omgang met mensen, en zou erg graag mijn besturing veiliggesteld zien...

Groetjes,

Remco
De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten ut de Achterhoek!
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: WANTED: the66mustang

Bericht door create »

Sorry Remco,

Maar deze sluit ik, ook aan mij heeft hij wat belooft maar hier gaan we dat niet bespreken. hoop dat je dat begrijpt.

gr Create
Gesloten