CNC meeting - Brabant

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Kjelt »

motormuis schreef: 30 jun 2020 13:53 Kjelt wil je nu IPA of Ethanol?
IPA aub :)
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Caesar »

motormuis schreef: 30 jun 2020 10:27 update ipa

prijs is € 4,-/ltr bij een afname van 25 ltr
ik zal het vandaag bestellen maar dan moeten we kijken hoe het bij Caesar komt

er was ook een vraag over Ethanol hebben ze ook komt bij een afname van 25 ltr op 5.30/ltr is gedenatureerd met byte-x

Hans
Ik heb zelf de tijd niet meer om langs te wippen, maar voor mijn zijn dat soort prijs o.k. i.i.g. bedankt voor opvragen.
hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door hobbybob »

Caesar schreef: 28 jun 2020 22:30 Benkr heeft als het goed is zojuist mijn adresgegevens en wat instructies m.b.t. parkeren naar degene die zich hebben ingeschreven voor de meeting gestuurd via DM/PM. Zo niet laat het mij of Benkr even weten, dan stuur ik het door.

Ik ben inderdaad niet verhuisd, althans niet dat ik weet :), dus dat klopt allemaal, inclusief OV wat op zaterdag niet door ons gehucht rijd, maar ik wou even subtiel aangeven de laatste alinea (m.b.t. dat ik weg moet en warme trui moet aantrekken) nog betrekking had op de oorspronkelijke datum in maart, die kun je dus negeren.

Zoals al eerder gezegd; je kunt overdekt staan (mocht het regenen) en neem gepaste kleren mee voor de temperatuur van die dag (schuur is onverwarmd).

mocht je het niet kunnen of extra info willen, schroom niet om me te bellen op het nummer zoals gegeven in de PM.

Ik kijk er i.i.g naar uit, tot zaterdag!

P.S. inschrijving is niet gesloten, dus mocht je toch willen komen, je bent van harte welkom.
Beste Ceasar,

Zoals ik een eindje terug aan had gegeven , lijkt het me leuk om ook van de partij te zijn a.s. zaterdag.
Kan dat nog ?

Groetjes,
Dimitri
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Caesar »

hobbybob schreef: 30 jun 2020 22:44
Caesar schreef: 28 jun 2020 22:30 Benkr heeft als het goed is zojuist mijn adresgegevens en wat instructies m.b.t. parkeren naar degene die zich hebben ingeschreven voor de meeting gestuurd via DM/PM. Zo niet laat het mij of Benkr even weten, dan stuur ik het door.

Ik ben inderdaad niet verhuisd, althans niet dat ik weet :), dus dat klopt allemaal, inclusief OV wat op zaterdag niet door ons gehucht rijd, maar ik wou even subtiel aangeven de laatste alinea (m.b.t. dat ik weg moet en warme trui moet aantrekken) nog betrekking had op de oorspronkelijke datum in maart, die kun je dus negeren.

Zoals al eerder gezegd; je kunt overdekt staan (mocht het regenen) en neem gepaste kleren mee voor de temperatuur van die dag (schuur is onverwarmd).

mocht je het niet kunnen of extra info willen, schroom niet om me te bellen op het nummer zoals gegeven in de PM.

Ik kijk er i.i.g naar uit, tot zaterdag!

P.S. inschrijving is niet gesloten, dus mocht je toch willen komen, je bent van harte welkom.
Beste Ceasar,

Zoals ik een eindje terug aan had gegeven , lijkt het me leuk om ook van de partij te zijn a.s. zaterdag.
Kan dat nog ?

Groetjes,
Dimitri
Je vorige berichtje gemist; ik heb je mailtje ontvangen en als het goed is heb je PM. Je bent van harte welkom!
motormuis
Berichten: 841
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

update IPA

helaas heb ik de order IPA geannuleerd
reden is prijs is in een keer € 5,10/ltr minimum afname 50 ltr levertijd 9,7,2020

helaas maar jammer
hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door hobbybob »

Caesar schreef: 01 jul 2020 09:48
Je vorige berichtje gemist; ik heb je mailtje ontvangen en als het goed is heb je PM. Je bent van harte welkom!
Ontvangen, dikke prima en tot zaterdag! Eindelijk weer eens wat leuks om naar uit te kijken.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Kjelt »

motormuis schreef: 01 jul 2020 13:32 update IPA
helaas heb ik de order IPA geannuleerd
Ja, spijtig maar helaas. Je hebt je best gedaan.
Hou het aub in de gaten, volgende mogelijkheid misschien de landelijke CNC dag in november ofzo.
hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door hobbybob »

Kjelt schreef: 25 jun 2020 10:15
Caesar schreef: 25 jun 2020 10:02 Als toevallig wat mensen wat fris zouden kunnen meenemen, dan zou dat erg fijn zijn.
Ik zal zoals vorige keer aangegeven iets van 10? flessen fris meenemen zowiezo cola en fanta en 7-up
Geef even hieronder aan als je suikervrije fris wilt dan zal ik die ook meenemen.
Gezien de hoeveelheid mensen is het misschien wel aan te raden als nog iemand ook fris meenemt? Daarvoor zou het handig zijn om even per pb mag ook aan te geven wie er fris drinkt en wie bier?
Hi Kjelt,

Ik drink graag cola zero, maar bied graag aan om dat en evt. andere flessen / sap mee te nemen ?
Een fles of wat cola zero en dan nog meer gewone cola, fanta, etc ? Dan sponsor ik die andere 10 flessen, is er dan genoeg ?

Ik dacht ook nog aan gedroogde worst, maar "corona-technisch" zijn die frituur hapjes dan veiliger want verhit ;-)

gr
dimitri
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Kjelt »

hobbybob schreef: 01 jul 2020 15:06 Hi Kjelt,
Ik drink graag cola zero, maar bied graag aan om dat en evt. andere flessen / sap mee te nemen ?
Een fles of wat cola zero en dan nog meer gewone cola, fanta, etc ? Dan sponsor ik die andere 10 flessen, is er dan genoeg ?
Hi Dimitri,
we hadden besloten om blikjes mee te nemen om de contacten te minimaliseren.
Ik heb de cola al in huis en zal de rest ook meenemen, maar misschien dat jij dan wat blikjes cola zero wilt meenemen ?
Verder hoor ik niemand over suikervrij dus ik denk dat je alleen voor jezelf en evt 1 ander wat mee hoeft te nemen.
Zie je zaterdag!
ruudderooy
Donateur
Berichten: 470
Lid geworden op: 14 jul 2015 21:23
Locatie: Beuningen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door ruudderooy »

Ballegooijen schreef: 29 jun 2020 09:27 Volgens mij bedoelt hij het net andersom Ruud. Je kan met hem meerijden als je met de trein komt :roll:
haha idd Johan was denk nog vroeg
hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door hobbybob »

Kjelt schreef: 01 jul 2020 16:31
hobbybob schreef: 01 jul 2020 15:06 Hi Kjelt,
Ik drink graag cola zero, maar bied graag aan om dat en evt. andere flessen / sap mee te nemen ?
Een fles of wat cola zero en dan nog meer gewone cola, fanta, etc ? Dan sponsor ik die andere 10 flessen, is er dan genoeg ?
Hi Dimitri,
we hadden besloten om blikjes mee te nemen om de contacten te minimaliseren.
Ik heb de cola al in huis en zal de rest ook meenemen, maar misschien dat jij dan wat blikjes cola zero wilt meenemen ?
Verder hoor ik niemand over suikervrij dus ik denk dat je alleen voor jezelf en evt 1 ander wat mee hoeft te nemen.
Zie je zaterdag!
Ok goed dat je het zegt, ja dan neem ik wel cola zero mee ! Dankjewel Kjelt!
benkr
Donateur
Berichten: 7778
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

Vandaag is Portje bij mij geweest, hij heeft zijn voorraad bekers, bordjes bestek en zo afgegeven dus ook dat is geregeld voor zaterdag.
Tot zaterdag dus.
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4920
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Ballegooijen »

Helaas moet ik mij afmelden. Ik loop te hoesten en te proesten, waarschijnlijk een verkoudheidje te pakken. Ik kan natuurlijk niet het risico nemen om anderen in "gevaar" te brengen dus is het verstandiger dat ik thuis blijf. Ik wens jullie in ieder geval een heel fijne en nuttige samenkomst!!
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
motormuis
Berichten: 841
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

Ballegooijen schreef: 03 jul 2020 09:58 Helaas moet ik mij afmelden. Ik loop te hoesten en te proesten, waarschijnlijk een verkoudheidje te pakken. Ik kan natuurlijk niet het risico nemen om anderen in "gevaar" te brengen dus is het verstandiger dat ik thuis blijf. Ik wens jullie in ieder geval een heel fijne en nuttige samenkomst!!
beterschap
Plaats reactie