CNC meeting - Brabant

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

benkr schreef: 09 jul 2020 00:13

Code: Selecteer alles

Datum:             26/9       
benkr		   ja	
Caesar		   ja	
Geldof             twijfelaar      
ruudderooy         ja       
Kjelt              ja        
Elvis3             ja         
PE1BEY             ja
Bjornski1976       ja
Hainjedaf          ja
hobbybob           ja
nico               ja
ballegooijen       ja
andreFC101         ja
fluppie            ja
DaBit              twijfelaar
Tonybryden         ja
frank              ja
Hier de laatste stand van zaken, wie nog wil komen kan, maar laat het even weten, dan krijg je ook de adresgegevens en zo.
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

wat mij betref is 12 uur prima als iemand graag eerder wil komen duur staat vanaf 9 uur open
en tot hoe laat :?: ik moet maandag ochtend +/- 8 uur weer wat doen voor mijn klanten 8)
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Caesar »

motormuis schreef: 17 sep 2020 22:01 wat mij betref is 12 uur prima als iemand graag eerder wil komen duur staat vanaf 9 uur open
en tot hoe laat :?: ik moet maandag ochtend +/- 8 uur weer wat doen voor mijn klanten 8)
das dus bijna 48 uur goed doorhalen dus :), ik zal dan maar een paar kratten meenemen :shock:
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Caesar schreef: 17 sep 2020 23:50
motormuis schreef: 17 sep 2020 22:01 wat mij betref is 12 uur prima als iemand graag eerder wil komen duur staat vanaf 9 uur open
en tot hoe laat :?: ik moet maandag ochtend +/- 8 uur weer wat doen voor mijn klanten 8)
das dus bijna 48 uur goed doorhalen dus :), ik zal dan maar een paar kratten meenemen :shock:
[/quote
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door serum »

Kistje per neus, halve vlaai pp, en als er dan doorlopend een bruine fruitschaal rondgaat is het al gauw erg gezellig.

Pure grootspraak hoor.. na een paar glazen wijn haak ik af..
tokas98
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 jul 2008 22:46
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door tokas98 »

Als er nog plaats is zou ik er deze keer ook weer bij willen zijn.
Adri
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

tokas98 schreef: 18 sep 2020 09:42 Als er nog plaats is zou ik er deze keer ook weer bij willen zijn.
Adri
Okee, ik had dit bericht nog niet gezien, je bent welkom.
De adresgegevens krijg je per PB van mij.
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

Even een reactie van mij hier in het licht van de persconferentie van vanavond.

Ik denk dat de meeting door kan gaan, maar dan wel met een paar kanttekeningen.
laten we ons allemaal aan de adviezen houden, dus als je twijfels hebt niet komen, iedereen kent de weegpunten.
En laten we samen afspreken om allemaal een mondkapje te dragen en dat alleen bij de Limburgse vlaaien en een drankje even af te doen.
En laten we verder zo goed mogelijk die 1,5 meter in acht proberen te nemen, dat zal lang niet altijd lukken, maar dan zullen de mondkapjes helpen.

En als iemand de risico's toch te groot vindt dan moet hij (of zij) gewoon afhaken, geen enkel probleem.

Mochten anderen er anders over denken dan hoor ik dat graag, dit wordt een beslissing die we samen moeten nemen.
ruudderooy
Donateur
Berichten: 470
Lid geworden op: 14 jul 2015 21:23
Locatie: Beuningen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door ruudderooy »

Hoi Ben,

Helemaal mee eens als Motormuis er natuurlijk ook geen probleem mee heeft, want we zijn tenslotte te gast bij hem!

Gr Ruud
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door andrefc101 »

Ik heb heel de vorige week in Frankrijk met een mondkapje gelopen, man wat is dat waardeloos! Aangezien ik heb ff gehad heb met die takkedingen lijkt het mij het beste om hierbij maar af te haken. Ik heb er echt geen zin in om half Nederland door te kruisen om met een mondkapje rond te gaan lopen. Ik wacht wel weer op een volgende ronde!
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4913
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Ballegooijen »

Gezien de laatste ontwikkelingen rond het Covid19 virus heb ik besloten om toch af te haken. De risico's worden steeds groter en ik wil voor mijn omgeving geen risicobron worden. Helaas maar het is niet anders. Hopelijk een volgende keer dat ik er bij kan zijn.
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

benkr schreef: 18 sep 2020 22:57 Even een reactie van mij hier in het licht van de persconferentie van vanavond.

Ik denk dat de meeting door kan gaan, maar dan wel met een paar kanttekeningen.
laten we ons allemaal aan de adviezen houden, dus als je twijfels hebt niet komen, iedereen kent de weegpunten.
En laten we samen afspreken om allemaal een mondkapje te dragen en dat alleen bij de Limburgse vlaaien en een drankje even af te doen.
En laten we verder zo goed mogelijk die 1,5 meter in acht proberen te nemen, dat zal lang niet altijd lukken, maar dan zullen de mondkapjes helpen.

En als iemand de risico's toch te groot vindt dan moet hij (of zij) gewoon afhaken, geen enkel probleem.

Mochten anderen er anders over denken dan hoor ik dat graag, dit wordt een beslissing die we samen moeten nemen.
ik heb geen probleem met dit voorstel (wordt alleen lastig) de ruimte is 300 m2 waardoor we toch wat ruimte hebben om zo veel mogelijk afstand kunnen houden

ik heb worstenbroodjes en vlaai besteld bij mijn zoon gereedschap voor het nuttigen is ook al aanwezig verder koffie en frisdrank
nu nog wat stoelen organiseren dan heb ik het voor zaterdag compleet
gr Hans
hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door hobbybob »

Beste hans,

Dank voor het verzorgen van deze dag, kijk er in deze tijd van massale afzeggingen erg naar uit.
Mocht je stoelen nodig hebben geef even een gil. ik heb in mijn loods een stuk of 10/12 fijne klapstoeltjes van ikea die best ok zitten (beter dan staan iig ;-) )
Die kan ik zo achterin gooien.

En wellicht voor drinken weer blikjes doen net als vorige keer om besmettingen te voorkomen via de flessen ?

Tot zaterdag 12.00u!
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

hobbybob schreef: 23 sep 2020 10:39 Beste hans,

Dank voor het verzorgen van deze dag, kijk er in deze tijd van massale afzeggingen erg naar uit.
Mocht je stoelen nodig hebben geef even een gil. ik heb in mijn loods een stuk of 10/12 fijne klapstoeltjes van ikea die best ok zitten (beter dan staan iig ;-) )
Die kan ik zo achterin gooien.

En wellicht voor drinken weer blikjes doen net als vorige keer om besmettingen te voorkomen via de flessen ?

Tot zaterdag 12.00u!
Hobbybob

de stoelen zijn welkom we zijn er tot nu toe als ik het goed te 15 man ik heb wat stoelen
frisdrank haal ik wat blikken cola
koffie heb ik bekers
kijk er zelf ook na uit
gr hans
Plaats reactie