Neem ik ze mee, ik prop de hele achterbak vol.
Had ook nog een vraagje voor jou Hans over kunststof, maar dat komt a.s. zaterdag wel
Oh man, kijken jullie er ook zo naar uit ?
Andre wordt langzaam wat ouder, binnen niet al te lange tijd zit hij bij al die andere zeurpieten achter de geraniums.
Maar mij inhalen dat lukt hem niet, mijn plekje daar is al gereserveerd, hoewel ik toch echt hoop dat dat nog heeeeeeel lang duurt.
benkr schreef: β23 sep 2020 16:02
Andre wordt langzaam wat ouder, binnen niet al te lange tijd zit hij bij al die andere zeurpieten achter de geraniums.
Maar mij inhalen dat lukt hem niet, mijn plekje daar is al gereserveerd, hoewel ik toch echt hoop dat dat nog heeeeeeel lang duurt.
De een heeft liever groene vinger, de ander zwarte.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool. G21 in je code zetten is net zo stupide als elke keer dat je in de auto stapt, de snelheidsmeter op km's ipv mijlen te moeten zetten.
benkr schreef: β23 sep 2020 16:02
hugo stoutjesdijk schreef: β23 sep 2020 16:22De een heeft liever groene vinger, de ander zwarte.
Mag ik de zwarte dan Hugo
Dat idee had ik al, denk dat er hier op het forum maar weinig geraniumkwekers zitten.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool. G21 in je code zetten is net zo stupide als elke keer dat je in de auto stapt, de snelheidsmeter op km's ipv mijlen te moeten zetten.